وبلاگ "اسلام آباد جوان" نوشت:

متاسفانه رواج شبکه های اجتماعی و استفاده نادرست از آن طلاق عاطفی را در جامعه گسترش داده است. زن و شوهر امروزی بیشتر اوقات را در شبکه های اجتماعی و گوشی های هوشمند سپری می کنند آنان کمتر نصایح دیگران را میپذیرد و اعتقاد به مشاوره در بین آنان بسیار کم است .

طلاق عاطفی زوحین افزایش یافته است

سردی رابطه آغاز میشود،  زن و شوهر از یکدیگر فاصله می گیرند ، ضعف ارتباط عاطفی زن و مرد بیش از پیش خود را نشان می دهد،  یکی یکی  آن رشته های که دو نفر را بهم پیوند میداد گسسته می شود و آن زمان است که روابط روحی و جسمی و حتی گفتاری تحت الشعاع این زمهریر قرار می گیرد و طلاق آغاز می شود. نه با خواندن خطبه ای و نه روایتی و نه با حضور شاهد و یا شواهدی که فقط دو نفر تصمیم می گیرند که ( هر کس سی خودش) زندگی بگذراند .آن هم در سرماکده ای که برای یکدیگر می سازند.

 بی مهری و از بین رفتن انرژی مثبت، خود را از تمامی لایه های زیرین رابطه بیرون میکشد و مانند دیو بلند پای در بند ، دیوانه وار به در و دیوار روح و جسم و جان ودو نفر میزند .این یعنی طلاق عاطفی در راه است .

متاسفانه رواج شبکه های اجتماعی و استفاده نادرست از آن طلاق عاطفی را در جامعه گسترش داده است . زن و شوهر امروزی بیشتر اوقات را در شبکه های اجتماعی و گوشی های هوشمند سپری میکنند  آنان کمتر نصایح دیگران را میپذیرد و اعتقاد به مشاوره در بین آنان بسیار کم است .

استقلال و اشتغال زوجین در این میان بازی خود را انجام میدهد و در نتیجه زوجین معلق بین ماندن و رفتن در نخوت و سردرگمی فقط زندگی روزمره را به سرانجام میرسانند . طلاق عاطفی امروزه در جامعه رواج یافته است و اگر راهکاری برای آن اندیشه نشود کانون گرم خانواده ی ایرانی را به ورطه ی سردی خواهد کشاند .

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار