وبلاگ "ریزه نیوز" نوشت:

فقط مانده است که روی سر در صدا و سیما بنویسند : اینجا حجاب ممنوع است ، لطفا با مانتو های بدن نما و مردان با ابرو های اصلاح شده وارد شوند خسته نباشید مسئولان !

اینجا گویا حجاب ممنوع شده است!
صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران انتخاب تصویر : ریزه نیوز

افسوس و صد افسوس که این روزها یکی از مهم ترین رکن های ترویج اسلام یعنی صدا و سیمای خودمان شده است ، نماد بی حیایی و بی حجابی و تجمل گرایی ، مرحبا بر شما مرحبا !

به گزارش ریزه نیوز : نمی دانم اگر هنوز هم شهید آوینی بود در باره ی صدا و سیمایی که قرار بود برایش روایت های فتح بسازد چه می گفت و آیا حاضر بود برای صدا و سیمایی به نام جمهوری اسلامی ایران مستند سازی کند یا با دیدن وضعیت این روزهای تلویزیون جمهوری اسلامی ما ، سکوت می کرد .

تاسف باید خورد که به همین راحتی دوستان موفق شده اند کلا چادر را از برنامه هایشان حذف کنند و از بازیگران تا مجربان خود را با آرایش غلیظ اماده ی اجرا کنند .

دیگر چادر به بی رنگ ترین پوشش صدا و سیما تبدیل شده است و بعضا در تمام طول شبانه روز دیدن بانوان چادری به کمتر از انگشتان یک دست می رسد و تنها زن چادری را هم که خواهی دید پیرزن یا زنی روستایی است که هنوز هم به چادر پایی بند است .

به همین راحتی از پول بیت المال برای فرهنگ سازی ما هزینه می کنند و انگاه فرهنگی کاملا غریبه با اسلام به خوردمان می دهند و از سریال تا پیام های بازرگانی رنگارنگ و برنامه های زنده هیچ نقشی در ترویج اسلام محمدی ندارند .

آری فقط مانده است که روی سر در صدا و سیما بنویسند :

اینجا حجاب ممنوع است ، لطفا با مانتو های بدن نما و مردان با ابرو های اصلاح شده وارد شوند .

خسته نباشید مسئولان !

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار