صدای دریا منتشر کرد:

یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه و ادخلی فی عبادی فادخلی جنتی(ای بنده ای که هم من از تو خوشنود بودم هم خودت از خودت خوشنود بودی برگرد به سوی پرورگارت که تو از خود من هستی و داخل شو به بهشت ابدی من )

کمپین کلنا شیخ نمر

شیخ ابراهیم زکزاکی را در نیجریه به خاک و خون کشیدند؛ شحاطه را در مصر تکه تکه کردند... فرزندان علی را در سوریه سر می برند و در بحرین به سیاهچال می اندازند... کودکان یمنی زنده زنده می سوزند؛ شیعیان پاکستان در هراس مرگ و انفجار اند و در لبنان تضحیه می شوند...

مرجع انگلیسی ساکت است و دنبال اسناد غسل مندوبه در 9 ربیع می گردد! در تمام این مصیبت ها پناه شیعه، ایران است. ایران، شیعه خانه ی اهل بیت علیهم السلام است.

4e25d4d7-2f43-4f3e-8053-96773d0feb36

آل سعود خائن در اقدامی تازه که حاکی از ترس و وحشت بیداری اسلامی در سراسر دنیا است شیخ نمر رهبر عالی قدر شیعیان عربستان که متعلق به همه جهان اسلام بود را به شهادت رساند تا شاید انتقامی گرفته باشد از اسلام و جهان شیعه ولی یک نکته مهم را فراموش کردند و آن هم اوج اتحاد و همبستگی بین مسلمانان چه شیعه و چه سنی است.

و چه خوب سخنی است که خداوند دشمنان اسلام را جاهل آفریده است؛چون هنوز نمی دانند که با اعدام یا به شهادت رساندن بزرگان اسلام و مسلمانان این دین احمدی ضعیف تر نخواهد شد که هیچ بلکه انسجام و همبستگی و اتحاد بیشتری پیدا خواهند کرد.

بر این اساس ضمن تسلیت این فاجعه بزرگ و سراسر اندوه به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) و رهبر معظم جهان اسلام حضرت امام خامنه ای(مدظله) کمپین کلنا شیخ نمر در محکومیت این اقدام وحشیانه دولت سعودی و حمایت از بیداری اسلامی  راه اندازی شد و از تمامی دوست داران وعلاقه مندان تقاضا می شود ضمن حمایت از این کمپین محتوایی با عنوان عکس نوشته،دست نوشته،یادداشت،کلیپ،دل نوشته و... را در وبلاگ ها وشبکه های اجتماعی منتشر و لینک آن را جهت انتشار به آدرس  sedayedarya.ir ارسال نمایند.

ارسال نظر

آخرین اخبار