سلام به رفیق عزیزمان ظریف جان . بسیاری از اموری که برای آنها خونها داده شده را میبینیم که زیر دست و پای نظرات و تصمیمات دولت محترم کم رنگتر میشود.

درد و دل با ظریف جان

وبلاگ منبر مجازی یک طلبه نوشت:

درد و دل با ظریف جان

نمی دانم اینها که می گویند ما پیرو رهبری هستیم  سخنان رهبر معظم را در ابتدای امسال نشنیدند ( که اگر اسرائیل غلطی بکند ما حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد ) و گفتند آمریکا با یک موشک می تواند سیستم دفاعی ما را از کار بیندازد . ظریف جان شما واقعا به سخنان رهبری توجه می کنید یا وقت ندارید که توجه کنید .  اصلا چیزی از سیستم مو شکی ایران می دانید ؟ بهتر است در این زمینه سخنی نگویید تا سیاهه ای دیگر بر کتاب  فجایعتان افزوده نگردد .  

راستی ظریف جان حالا که قضیه ی هسته ای یواش یواش تمام می شود به فکر سوریه هم باشید که می توان خوب فروختش هاااا . نگران نباشید با کمبود بودجه مواجه نخواهید شد فلسطین و عراق و حجاب و غیرت و شهدا و . . . هنوز باقیند . اگر خدای نکرده کمبودی بود به قول رفیقمان پرچم ایران یکی یک دلار هم خوب میرود . 

راستی یک سوال اگر برای تبدیل کردن نان سرسفره مان به کباب این کارها را می کنید چرا انقلاب کرد آن پیر جماران . اگر مسالحه می کردند که بهتر بود این همه هم جوانان مردم  را شهید نمی دادیم . ظریف جان زمانی به فکر کباب سر سفره ی مردم باشید که غرورشان باقی باشد که کباب در ذلت را  به نظرم کسی میل نمی کند بخورد . 

سخنان رهبری هم بد نبود هااااا . 

راستی ظریف جان به نظر شما و روحانی عزیزمان خون شهدا کم رنگتر نشده . خداییش سوال بود هااااا . شاید هم روسری آزادی افتاده روش کم رنگ دیده میشه . نمی دانم ما که جاهلیم و شما دانا که چه زمانی باید چه چیزی را داد و  در مقابلش چه چیزی را . . . . . . باز هم داد .  

مزاح با ظریف جان : راستی تا حالا اخم هم کرده اید ، برای اولین بار اگر می توانید به روی دشمنان خونیمان یک بار  هم که شده اخم کنید تا غصه دار نمیریم تو را به خدا.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار