وبلاگ یزدامروز نوشت :

از نظر سبک زندگی اسلامی یکی از اصلی ترین ارکان جامعه نهاد خانواده است که برای پیشرفت جامعه، باید بنیان خانواده را محکم کرد و برای ساقط کردن آن نیز باید خانواده را به انحراف کشید.

ماهواره مهمان ناخوانده

قرن هاست که غرب در پی دهکده جهانی است، اما مانع بزرگی به نام اسلام را در مقابل خود می بیند. کسب زندگی دینی با آموزه های غربی سازگار نیست. از نظر سبک زندگی اسلامی یکی از اصلی ترین ارکان جامعه نهاد خانواده است. برای پیشرفت جامعه، باید بنیان خانواده را محکم کرد و برای ساقط کردن آن نیز باید خانواده را به انحراف کشید.

با توجه به این قانون، یکی از اصلی ترین اهداف شبکه های ماهواره ای، فروپاشی کانون خانواده است. برخی از ابعاد اصلی این هدف:

1- ترویج خانواده های بی قید در برابر خانواده های سنتی

خانواده های سنتی غیر متمدن و غیر امروزی معرفی می شوند و تمام سنت ها و آداب پر معنای آنها بی ارزش، خرافات و قدیمی تلقی می شوند که این اولین ریزش بنیان خانواده هاست.

محور اصلی خانواده های سنتی- مذهبی پدر و مادر است که از جایگاه بسیار مقدسی برخوردار هستند. دومین ریزش بنیان خانواده که ناشی از تأثیرات ماهواره است، این است که احساس و قداست مقام آنها فراموش می شوند.

2- ترویج خیانت زن و شوهر

در خانواده سالم، زن به جهت تعهد خود در برابر خانواده از ارتباط با مردان دیگر پرهیز می کند. به همین دلیل انبوهی از انحرافات از زندگی این زن و دیگران حذف می شود. نتیجه آن استحکام خانواده است. اما متأسفانه در بیشتر فیلم ها و سریال های فارسی زبان این مسئله خیانت بسیار ترویج می شود و به گونه ای که حتی این امر را یک امر عادی جلوه می دهند.

 

3- از بین بردن قبح ارتباط دختر و پسر

مسئله دیگری که نیز قابل توجه است این است که در روابط نامشروع چند دغدغه مهم برای دختران وجود دارد: (از دست دادن عصمت، بارداری و عدم امید به آینده سالم برای آنها).

تصمیم به فساد کشیدن افراد جامعه و در ادامه از دست دادن این دو مورد و اگر دختران یک جامعه، دغدغه از دست دادن عصمت دخترانه خویش را نداشته باشند چه اتفاقی در آن جامعه خواهد افتاد.

 

4- از بین بردن مفهوم مقدس و متعالی خانواده

وقتی خانواده که سازنده جامعه است ویران شود، جامعه هم ویران خواهد شد.

5- ارزش زدایی از مفهوم هایی مانند غیرت

یکی از اصلی ترین اهداف شبکه های ماهواره ای مبارزه با محافظ عفت، یعنی غیرت است.

پیامبر اکرم(ص): وقتی خداوند بخواهد قومی را بزرگ کند آنها را صاحب عفت و گذشت می کند و وقتی بخواهد قومی را منقرض سازد در خیانت را به رویشان می گشاید. (خدایا! به عصمت زهرا (س) و به غیرت مولا مگذار مردان و زنان شیعه بی عصمت و عفت شوند).

6- تحریک حس رقابت در میان زنان و مردان

در شبکه های ماهواره ای به شدت روی این مسئله تکیه می شود که زن و مرد رفیق هم نیستند، بلکه رقیب یکدیگر هستند و این رقابت به جایی می رسد که چند همسری برای مردان را حقی معقول و عادلانه به شمار می آورد.

 

7- ایجاد بلوغ زود رس

بدون تردید تماشای صحنه های جنسی یکی از اصلی ترین عوامل بلوغ زودرس می باشد که در برنامه های ماهواره ای به وفور دیده می شود.

توجه داشته باشید با دست آویز قرار دادن این توجهات سطحی، راه ورود این پدیده خطرناک را به خانواده باز نکنید و ...

 

1- شبکه های دینی و مذهبی: که دقیقاً شبکه ها توسط افراد معاند و فرقه های انحرافی ساخته می شوند مانند: شبکه اهل بیت،امام حسین، امام رضا و ...

 

2- اخبار سیاسی و شبکه های علمی: مگر تنها منبع مطالب علمی ماهواره است، از کجا می توان به صداقت شبکه سیاسی پی برد؟

 

3- جلوگیری از حریص شدن فرزندان: مثل اینکه بگوییم چاقوی تیز و شعله آتش را به دست فرزندان مان بدهیم نکند حریص شود و بعداً به سمت او برود؟ در حالی که باید برای آگاهی دادن و شناخت دادن به او تلاش کردن را آموخت.

هر چند برنامه های ماهواره را می شود به دو دسته مفید و مضر تقسیم کرد و به علت دسته مفید آن که تعداد کمی از برنامه ها را شامل می شود عده ای به دام می افتند. این مسئله مانند این است که من خودم را توجیه کنم که داخل باتلاقی سنگی گرانبهاست. آیا هیچ انسان عاقلی خودش را به این بهانه داخل باتلاق می اندازد؟ تا به هلاکت برسد.

رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی): ماهواره واقعاً گنداب فسادی است که تبرهای زهر آگین خود را به سمت ملت ها و کشورها هدف گیری می کند.

پیامبر اکرم(ص): آگاه باشید، عاقل ترین مردم کسی است که خدایش را بشناسد و از او پیروی کند و دشمن را نیز بشناسد و آنگاه نا فرمانش نماید.

نه مرز آبی و خاکی است، نه حمله تنهایی زمینی و هوایی. نه هجوم فقط نظامی است، نه شکست و ضربه.

تهاجم فرهنگی، خطرناک ترین تهاجم است. در هجوم نظامی طمع به خاک و زمین دارند، در شبیخون فرهنگی طمع به اخلاق و دین.

تتانیاهو: آمریکا باید با تلویزیون به ایران حمله کند. نخست وزیر سابق اسرائیل، از آمریکا خواست تا تغییر رژیم را در دو کشور عراق و ایران پی گیرد، و این کار را در عراق با حمله نظامی و در ایران با پخش برنامه های تلویزیونی ماهواره ای با محتوای هرزه انجام دهد. وی گفت جریان یافتن فرهنگ عامیانه غربی به داخل ایران، می تواند منجر به براندازی جمهوری اسلامی شود.

یادمان باشد! که سنگهای کف جوی آب با تمام سختی به مرور زمان مورد سایش قرار می گیرند. نه ما سخت تر از سنگیم و نه ماهواره نرم تر از آب، سعی کنیم خودمان را از مسیر آن خارج نکنیم.
نویسنده :  رضائیان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار