وبلاگ السابقون نوشت:

امروز سخنان عجیب و غریب آقای روحانی در یزد مرا بر آن داشت تا این یادداشت را بنویسم. در هیچ جای دنیا رئیس جمهوری پیدا نمی شود که در یک تریبون رسمی و جلوی چشم مردم کشورش یک عنصر فتنه گر و مجرم را که هم رهبر آن کشور و هم مجلس و هم قوه قضائیه او را مجرم دانسته اند ـ را دوست و برادر عزیز و بزرگوار معرفی کند.

آقای رئیس جمهور : آیا شما مطیع امر رهبر هستید ؟

آقای روحانی شما گفتید : هیچکس نمی تواند یاد و نام افرادی که به ملت خدمت کرده اند را از ذهن این ملت به فراموشی ببرد.

1- افرادی که خدمت کرده اند . نه افرادی که خیانت کرده اند. کسانی که بر طبل تقلب کوبیدند و هشت ماه این کشور امام زمان (عج)را دچار بحران کردند و جان و مال و ناموس این مملکت را بر باد دادند. نه کسی که رفت برای کودتای مخملی اش از پادشاهان عرب منطقه پول گدایی کرد و حرمت لباس روحانیت که بر تنش بود را هم نگه نداشت. کسی که وقتی روز عاشورا حرمت عزای حسین بن علی (ع) شکسته شد باز هم دم بر نیاورد و دربرابر آشوبگران خیابانی موضع نگرفت. کسی که وقتی عکس امام خمینی پاره شد راهش را از آشوبگران جدا نکرد. کسی که وقتی شعار های ضد اسلام و فلسطین سرداده شد ، باز هم همراه فتنه گران بود. اگر اینها خدمت است پس خیانت چیست؟

 

2- تاریخ پر از حوادث گوناگون سیاسی و اجتماعی است. خیلی ها سعی داشته اند نام فتنه گران را در تاریخ زنده نگهدارند و یاد و نام مجاهدان راه خدا و رهبران الهی را از صفحه ذهن مردم پاک کنند. اما به اذن الله تعالی آنچه در تاریخ مانده است شرح مجاهدت های الهی است و نام روشن آنها که برای خدا کاری را انجام داده اند.  و نام و یادفتنه گران برای همیشه از بین رفته است. اگر هم نامی از آنها آورده می شود فقط برای لعن است و عبرت گرفتن مردم. یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم والله متم نوره و لو کره الکافرون. آری خدا می تواند نام فتنه گران را محو کند.

 

3- آقای روحانی شما رئیس جمهور این کشور هستید نه نماینده فلان حزب سیاسی که از قضا سرانش همه به جرم فتنه گر بودن ممنوع السفر و ممنوع التصویر و .. هستند. شما نباید در سفر کاریتان خودتان را برای سران فتنه خرج کنید. در شأن مردم ایران نیست که رئیس جمهورشان اینگونه سخن بگوید و خود را برای یک مرده سیاسی خرج کند.

 

4- ما که از اهالی اردکان هستیم می دانیم که این فتنه گر در شهر خودش هم مخفیانه رفت و آمد می کند و خیلی خودش را آفتابی نمی کند. چون می داند که مردم حواسشان جمع است. پس شما فریب شعارها را نخورید. دوستان شما کل استان را با بنرهای قانونی و غیر قانونی بر هم زدند فقط توانستند همان جماعت شعار بده رابرای سیاهی لشکر مراسم استقبال شما جمع کنند. قاطبه مردم شریف و مومن یزد از داخل خانه هایشان برنامه شما را دیدند و بر گفته های شما افسوس خوردند که دغدغه رئیس جمهورشان در روزهای پایانی سال فقط نام بردن از یک عنصر مجرم است آنهم در میدانی که شهدای گمنام حاضر و ناظر اعمال همگانند.

 

5- در این بخش توجه شما را به برخی از بیانات امام خامنه ای عزیز جلب می کنم :

گناه بزرگی  که برخی از دست اندر کاران فتنه ها در کشور انجام می دهند ، امیدوار کردن دشمن است. (8 دی 89 )

هرکسی جامعه را به سمت اغتشاش و ناامنی سوق بدهد ، از نظر عامه ملت ایران انسان منفوری است. ( 29 تیرماه 88 )

گناه آتش افروزان فتنه 88 این بود که به قانون تمکین نکردند. ( 20 مهرماه 90 )

البته اگر کسانی بخواهند از طرق غیرقانونی عمل کنند ، خب به ضرر کشور می کنند. کما اینکه در سال 88 از راه های غیر قانونی وارد شدند ، کشور را دچار هزینه کردند ، برای مردم اسباب زحمت درست کردند ، برای خودشان هم اسباب بدبختی و سرشکستگی در زمین و در ملأ اعلی شدند.  ( 19 دی 91 )

البته در سال 88 بعضی خطای بزرگی را مرتکب شدند ، کشور را در لبه یک چنین پرتگاهی قرار دادند. ( 30 تیرماه 92 )

 

6- و اما سوال پایانی : آقای رئیس جمهور شما با چنین کسی دوست هستید ؟ با توجه به سخنان حضرت آقا آیا شما مطیع رهبرید ؟

منبع: وبلاگ السابقون

 

ارسال نظر

آخرین اخبار