وبلاگ دلنوشته‌های یک بسیجی نوشت:

چند صباحی است که بحث حضور یا عدم حضور محمود احمدی نژاد در محافل سیاسی کشور مطرح است. فارغ از صدق یا شایعه بودن این خبر بایسته است به بعضی از حواشی این خبر بپردازیم. ابتدا لارم است بیان شود که این مقاله قصد حمایت یا تخریب احمدی نژاد را نداشته و تنها به بیان مطالبی پیرامون این مسئله میپردازد.

احمدی نژاد یا دراکولا؟!

چند صباحی است که بحث حضور یا عدم حضور محمود احمدی نژاد در محافل سیاسی کشور مطرح است. فارغ از صدق یا شایعه بودن این خبر بایسته است به بعضی از حواشی این خبر بپردازیم. ابتدا لارم است بیان شود که این مقاله قصد حمایت یا تخریب احمدی نژاد را نداشته و تنها به بیان مطالبی پیرامون این مسئله میپردازد.

احمدی نژاد

مدتی است که بین برخی از رسانه ها که غالبا از اصلاح طلبان به شمار می آیند پروژه احمدی نژاد هراسی مطرح شده و با ارجاع مشکلات کشور و نظام جهانی به دولت قبل سعی دارند در تمامی مسائل آن را تعمیم دهند. از کم شدن قیمت نفت و بیکاری و مشکلات جوانان گرفته تا کسری بودجه برای پرداخت یارانه ها البته کار کمی فراتر از این هم رفته و دولت محترم در حدی به این مسئله دامن زده که تمامی مشکلات در کشور و حتی خارج از کشور را به دولت قبل نسبت میدهند این قضیه وقتی خود را بیشتر عیان میکند که بحث دو میلیارد دلاری که توسط دولت خبیث ایالات متحده به یغما رفته است راهم به دولت قبل نسبت میدهند.که این مسئله مصداق بارز این ضرب المثل است که میگفت: « گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری». شاید تنها مسئله ای که هنوز مستقیما آنرا به احمدی نژاد نسبت نداده اند علت فوت خواجه حافظ شیرازی باشد. اما به راستی دلیل این همه واهمه چیست؟ آیا این دوستان اگر ترس از قدرت و نفوذ شخصی مثل احمدی نژاد نداشتند، که نکند خدای نکرده با ورود او جناب رییس جمهور از مسند قدرت کنار گذاشته شوند باز هم این ترس و واهمه را به عموم جامعه تعمیم میدادند؟!

دلیل این همه  ترس خود محمود احمدی نژاد است یا اینکه احمدی نژاد اهل باج دادن به کسی نیست؟چرا وقتی که آمریکا و اسراییل و انگلیس و همه مستکبران از احمدی نژاد واهمه دارند اصلاح طلبان نیز از او میترسند؟ چرا هنگامه ای که مقام معظم رهبری از احمدی نژاد به خاطر زنده کردن شعار های اصیل انقلاب مورد ستایش قرار میدهند باز این حضرات اصلاح طلب شعارهای او را مورد تمسخر قرار میدهند؟!

در مطالب ذیل شاید متوجه این دلایل بشویم:

احمدی نژاد را برای ما یک لولو و عامل اصلی عقب ماندگیمان معرفی کرده اند، تا ما یادمان برود دشمن اصلی این نظام استکبار جهانی به سرکردگی ایالات متحده آمریکاست.

احمدی نژاد را برای ما سردمدار مفاسد اقتصادی خواندند ، تا ما مهدی هاشمی رفسنجانی ها را شهرام جرایری ها را علی صوفی ها را غلامحسین کرباسچی ها را و قراردادهای ننگینی همچون کرسنت و رشوه خواری های استات اویل را یادمان برود.

احمدی نژاد را برای ما ضد ولایت فقیه و دارای زاویه علنی با حضرت آقا خواندند،  تا ما لجاجت های علنی و غیر علنی هاشمی رفسنجانی ها را خیانت های میرحسین موسوی هارا درس های تفسیر موسوی خویینی ها را هتاکی منتظری ها را یادمان برود.

احمدی نژاد را پوپولیست و دروغگو معرفی کردند، تا ما عبور از رکود و تورم صفر درصد را سرمای آفتاب پسابرجام را مذاکره های برد برد را گره خوردن تامین  آب  آشامیدنی مردم به برجام را یادمان برود.

احمدی نژاد را منحرف خواندند، تا ما اسلام رحمانی را مذاکره صحرای کربلا را دست دادن با شیطان بزرگ را حذف شعار مرگ بر آمریکا را فراموش کنیم.

احمدی نژاد را فاقد انقاد پذیری خواندند، تا یادمان برود بی شناسنامه خطابمان کردند تا یادمان برود به جهنم حواله ی مان دادند تا یادمان برود بی سواد خوندندمان تا یادمان برود عقب مانده ما را نامیدند تا یادمان برود بی شرف صدایمان کنند تا یادمان برود تندرو صفتمان دادند.

 

آری احمدی نژاد هم مشکل دارد و هیچکس منکر اشتباهات و ایرادات او نیست اما ترس حضرات اصلاح طلب از او علت دیگری دارد.


منبع: وبلاگی
 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار