وبلاگ من انقلابی‌ام نوشت:

طبق سنت شیعه که نباید شیعیان بدون امام و زعیم باشند؛ مجلس خبرگان سیدعلی الحسینی الخامنه‌ای را به عنوان ولی فقیه و رهبر شیعیان جهان انتخاب کرد. تا یکی دیگر از فرزندان حضرت زهرا بعد از امام خمینی پرچمدار این انقلاب باشد. سید علی شد، رهبر ایران تا غربت مولا علی تجربه کند. وقتی می‌گویند مولاعلی غریب و تنها بود؛ وقتی می‌گویند امامان شیعه یار نداشتند، برای ما غریب نباشد.

الان می فهمم علی تنها بود یعنی چه ...

طبق سنت شیعه که نباید شیعیان بدون امام و زعیم باشند؛ مجلس خبرگان سیدعلی الحسینی الخامنه‌ای را به  عنوان ولی فقیه و رهبر شیعیان جهان انتخاب کرد. تا یکی دیگر از فرزندان حضرت زهرا بعد از امام خمینی پرچمدار این انقلاب باشد. سید علی شد، رهبر ایران تا غربت مولا علی تجربه کند. وقتی می‌گویند مولاعلی غریب و تنها بود؛ وقتی می‌گویند امامان شیعه یار نداشتند، برای ما غریب نباشد.

 

 

 

الان میفهمم علی تنها بود یعنی چی؟ الان میفهمم مولا علی برای چی میرفت برای چاه دردودل میکرد؟

الان معنی غربت مولا  عی را مفهمم. وقتی غربت سیدعلی را میبینم به غربت مرتضی علی پی میبرم. وقتی طرف با آن همه دب ودبه کبکبه با آن همه سابقه درسپاه ومجمع تشخیص یا اون یکی با آن همه سابقه همکاری با سیدعلی در دفاع مقدس ومجلس و دارای چند تا حکم ازسیدعلی به حرف ایشون گوش نمیدهند.

یا اون یکی که معاون اول دولت بوده اصلا براش مهم نیست حرف رهبری انگار رهبرش یکی دیگه هست.

یا آن آقا یازده روز حکم رهبری را در مورد معاون اولش در کشو میز دفتر کارش قائم می‌کند تا شاید نظر رهبری عوض شود. یا

اون طرف با آن همه سابقه درسپاه و نیروی انتظامی وشهرداری الحق که تکنوکراتی است برای خودش، تکنوکراسی را به حداعلاء رساند در جمهوری اسلامی انگار نه انگار که رهبری حرف زده همچنان راه خودشان را میروند. یا حاج آقا که یکی از خصوصیات بارزشون به روز شدن خاطراتشون هست، بخصوص خاطراتی که زمینه تحریف امام بزرگوار را فراهم می‌آورد، وتنها منبع خاطراتم خودشان هستند، خاطراتی که دقیقاً بلعکس گفته‌ها و اعتقادات امام خمینی در صحیفه نور ایشان و فیلم‌هایی که از ایشان به یادگار باقی مانده است. شب میخوابند وصبح بیدار می‌شوند، میگویند امام مخالف شعار مرگ بر آمریکا بود، ما باید با آمریکا صلح کنیم. امام انقلاب را به ما سپرده است.

یا جناب رئیس جمهور که منتظر است امام خامنه‌ای حرفی بزند تا فردا ایشان بلعکس آن حرف را تحویل جامعه بزند. و فصل الخطاب بودن رهبری را بشکند. شاید به این شکل کاری که در فتنه 88 موفق به انجام آن نشدند را و پروژه آن شکست خورد را به سرانجام برسانند. توی سیاه نمائی وضع موجود و دولت قبل سنگ تمام میگذارند، بعدم میگویند ما سرباز ولایت هستیم. هر جا هم که میروند شعار «صل الا محمد یاور رهبر آمد»سرمیدهند. شما قاتل رهبرهستید نه یاور رهبر !!! خجالت هم نمی‌کشید. یک عده تکنوکرات از ولایت بی‌خبر دور هم جمع شدید دارید دم ازولایت میزنید. تا رای مردم جمع کنید. حتماً خبر ندارند باید در آن دنیا پاسخگو باشند برای مسئولیتی که پذیرفتند و حرفائی که میزنند.

من که نمیدونم چگونه میخواهند پاسخگو باشند.بخدا اگر رهبرمان سیدعلی خامنه‌ای هم از حق خودش بگذرد، من و بقیه یاران سید علی ازشماها نمی‌گذریم. دراین مقابل همه جفا که به سیدعلی کردید، خجالت هم نمی‌کشید، شما که فقط بلد هستید، از خودتان قهرمان بسازید، یا من من میکنید و یا ما ما می‌کنید، اصلاً هواستان نیست اگر کاری هم می‌کنید، بخاطر لطف خدا هست. باید بخاطر آن کار خدا را شکر کنید.

مگر  امام خمینی نگفت خرمشهر را خدا آزاد کرد. در صورتی که همه دیدند؛ شهید باقری همه فرماندهان جنگ از سپاه و ارتش را دور هم جمع کرده بود وبه آنها توضیح میداد چگونه بجنگد و از کجا وارد خرمشهر بشوند. همه دیدن نیروهایی ایرانی چگونه جنگیدند و پقدر از خود گذشتگی کردند.ولی امام به همه یادآوری کرد، خدا آزاد کرد نه شما ولی شما فقط بلد هستید کلاس  بی‌خوید بزاریدو منم منم بکننید...

شما که همه چیز دارید از رسانه بگیر تا پول، سیدعلی که باید مثل جدش مظلوم باشد، هیچ یاوری نداشته باشد و تک و تنها درخط مقدم جبهه با دشمن بجنگد. 20سال پیش گفت اقتصاد را از نفت جدا کنید، تا هر وقت دلمان خواست بتوانیم شیرهای نفت را ببندیم. و از تحریم و اینکه نفتمان را نخرند نترسیم. ولی شما آقایون مثلاً تکنوکرات خندید، گفتید مگه میشه الان شعار همه شما این است.

چندسال پیش گفت سبک زندگی، گفت تهاجم فرهنگی گفت اصلاح الگومصرف،شماها برای اجرای گفته‌های رهبری چیکارکردید؟؟؟ الان چند سال است که رهبری از اقتصاد مقاومتی می‌گوید ولی چرا بجز در حرف و چند کمیسیون آن را اجرا نمی‌کنید؟

فقط نشستید چند تا بیانیه دادید تمام شد رفت خجالت بکشید.شماها کاری کردید که سید علی غربت مولاعلی را تجربه کند.

چقدر زیبا مداح هیئت ما در فاطمیه گفت: حضرت زهرا به ما می‌گوید: شوهرم علی تنها ماند؛ نگذارید پسرم سیدعلی تنها بماند.

 


اگر نگذشته شرم شما ز موهبت؛ شرم باطن او

دمی بکشید خجالتی از سفیدی رنگ محاسن او

دعای فرج ز مقصد کج

همه وهمه از بهانه بود

بجای مدد ز سید علی

چه وقت نشستن ز خانه بود.

تو را به همان امام زمان

بیا همیشه حسینی باش

ولایتی و مراقب این امانت دست خمینی باش

یاعلی


سلامتی و ظهور آقا امام زمان صلوات

 

منبع: وبلاگی

ارسال نظر

آخرین اخبار