وبلاگ "خط قرمز" نوشت:

الگوی جوان ایرانی غالبا در سالهای گذشته ائمه معصومین علیهم السلام که از بزرگترین انسانهای هستی هستند بوده ، اما هرچه جلوتر می رویم رنگ و بوی انسانیت که تنها معنای آن رسیدن به کمال است کم شده است.

بد حجابی حق الناس است

حجت الاسلام ماندگاری (زید عزّه) :

یه خانم بد حجاب به چهار گروه لطمه میزند :

یک ؛ در خیابان جوان عفیف نمی خواهد به چهره این خانم نگاه کند ، بنابراین به خودش فشار می آورد و سرش را پایین می اندازد ، پس این فرد اذیت میشود و حقش ضایع می شود ، زیرا میتوانست راحت در خیابان راه برود همانند وقتی که آلودگی هوا وجود دارد مجبور به ماسک زدن است.

دو ؛ به جوان بی بند و بار هم ظلم می شود ، زیرا این جوان تا وقتی چنین خانمی را در خیابان می بیند ، ازدواجش عقب می افتد ، چون مجانی دارد نیازش را برطرف می کند ؛ فرد بایستی نیازش را با ازدواج برطرف کند ، نه با رزگی و چشم چرانی.

سه ؛ چنین خانم هایی به ما می گویند که چرا ازدواج هایمان عقب افتاده است ؟ متاعی که باید گران بفروشند را در خیابان به حراج می گذارند ، یعنی دارند به خودشان ظلم می کنند.

چهارم ؛ به متاهل ها هم ظلم می شود ، زیرا آقایان متاهل چشمشان به این خانم می افتد که خیلی مرتب است ، وقتی به خانه می روند خانم را در آشپزخانه می بینند که خیلی مرتب نیست و به خاطر همین ، قیافه  را مقایسه می کنند و شروع به بهانه گیری می کنند و زندگی بهم می ریزد.

 "پس بی حجابی حق الناس است"

 

 پی نوشت :

در کنار این حرف ها می بایست الگوها را تغییر داد ، الگوی جوان ایرانی غالبا در سالهای گذشته ائمه معصومین علیهم السلام که از بزرگترین انسانهای هستی هستند بوده ، اما هرچه جلوتر می رویم رنگ و بوی انسانیت که تنها معنای آن رسیدن به کمال است کم شده است و خوی حیوانیت بر انسانیت غلبه می کند و عده ای آرتیست سینما که ظاهر اسلام را هم حفظ نمی کنند به الگو برای جوانان ما شده است و در خانه اذهان جوانان ما همیشه  حضور دارند.

امام خامنه ای (روحی فداه) : در ارایه‏ى تصویر و صدا، لازم است از هر گونه ارایه‏یى که متضمّن بدآموزى در اندیشه و رفتار باشد، اجتناب شود تا این ابزار مهم و همگانى، وسیله‏ ى فساد و افساد نگردد.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار