وبلاگ «افسران جوان جنگ نرم» نوشت:

همانطور که می دانید آمریکا دچار بحران جنسی و اخلاقی هست و در هر دقیقه ‌٣/١ زن آمریکایی مورد تجاوز واقع می‌شود. تجاوز توسط شخصی آشنا و در منزل خود او، دوست، آشنا، فامیل یا همسایه صورت می‌پذیرد و این بلایی است که دولت آمریکا با ترویج روابط آزاد جنسی، بر سر مردم خود آورده است.

چاه مکن بهر کسی اول خودت، دوم کسی

      برای دانلود با کیفیت عالی اینجا کلیک کنید (دانلود کنید):

توصیه میکنم تا آخر بخوانید ...

آمریکا و هم پیمان هایشان در ده ها های اخیر همواره سعی و تلاش کرده اند تا کشور های اسلامی و به خصوص ایران را با نقشه های شومشان دچار بحران قرار دهند از کشور ایران گرفته تا عراق و یمن و سوریه و...دشمنان اسلام همواره با نقشه های جنایت کارانه سعی کرده اند با بکار گیری ابزار های بسیار قوی جنگ نرم بر مردم کشورمان تاثیر بگذارند.روزی ماهواره و روز دیگر شبکه های اجتماعی و بعد موضوع دانشگاه های ایران و بعد انرژی هسته ای،انتخابات و... از این مثال ها زیاد هست.

اما باید اینو هم بدونیم که آمریکا هرچه قدر نقشه های شیطانی برای کشور های اسلامی میکشد شاید چند درصد موفق شود اما باید دانست که خود کشور آمریکا و هم پیمان هایشان هم از این نقشه های شیطانی بی نصیب نیستند .مثلا شبکه های اجتماعی که روز به روز در حال زیاد شدن هستند قبل از اینکه به ایران برسد در کشور خودشان آزمایش میشود یعنی جوانان خودشان هم دچار بحران قرار میگیرند.یا بحث ماهواره و ...

     

همانطور که می دانید آمریکا یکی از کشور های هست که دچار بحران جنسی و اخلاقی قرار گرفته هست و هر روز میزان آمار  تجاوز و فساد اخلاقی و مشروبات الکلی و...در این کشور رو به افزایش میباشد.

مرکز «مقابله با بحران تجاوز سانتا باربارا» در گزارش خود می‌نویسد: در هر دقیقه ‌٣/١ زن آمریکایی مورد تجاوز واقع می‌شود. تمام این تجاوزات، تجاوز به عنف است و با این حساب در هر ساعت ‌٧٨ زن، در هر روز ‌١٨٧١ زن و در هر سال ‌٦٣٨ هزار زن مورد تجاوز قرار می‌گیرند.

در‌٨٠ درصد از موارد، تجاوز توسط شخصی آشنا و در‌٦٠ درصد موارد در منزل خود او، دوست، آشنا، فامیل یا همسایه صورت می‌پذیرد و این بلایی است که دولت آمریکا با ترویج روابط آزاد جنسی، بر سر مردم خود آورده است.

بنابراین گزارش، ‌٨٣ درصد از زنان و ‌٣٢ درصد از مردانی که دچار ناتوانی‌های مختلف در امور جنسی می‌شوند، پیش‌تر مورد آزار جنسی واقع شده‌اند. ‌٥٤ درصد از قربانیان زن زیر ‌١٨ سال سن داشته و ‌٨٣ درصد آنها زیر ‌٢٥ سال بوده‌اند.

پایگاه اطلاع‌رسانی NATION MASTER در یکی از صفحات خود، نمودارهایی را در خصوص تعداد قربانیان تجاوز به عنف در کشورهای جهان تنظیم کرده که ایالات متحده آمریکا در این رده‌بندی در جایگاه سیزدهمین واقع شده است. جالب اینکه تمام کشورهای غربی مدعی رعایت حقوق بشر، از جمله انگلیس، فرانسه، آلمان، کانادا و سوئد، در ‌١٠ رتبه اول قرار دارند و تنها ایتالیا با رتبه یازدهم، نتوانسته در میان ‌١٠ کشور اول قرار بگیرد.

     

نشریه لویزیانا به نقل از «رابین لوی» فعال حقوق بشر در سانفرانسیسکو می‌نویسد: اگرچه آمریکا مرتباً به دیگر کشورها درخصوص حقوق زنان و برابری جنسیتی موعظه می‌کند، اما وقتی مسأله زنان زندانی و آن دسته از زنانی که در دیگر موقعیت های آسیب پذیر قرار می گیرند به میان می‌آید، آمریکا خود دچار مشکلاتی است. از جمله این مشکلات، سوء استفاده‌های تولید مثلی در نظام زندان های کالیفرنیاست که در آن عمدتاً زنان رنگین پوست سطوح بالای عقیم سازی از طریق برداشتن رحم و دیگر اشکال مشابه آن را تجربه کرده‌اند.

براساس گزارش سازمان مبارزه با خشونت، در هر ‌٩ ثانیه یک زن آمریکایی مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد. همچنین طبق برخی گزارشات روزانه بیش از ‌٣ زن آمریکایی به دست شوهران خود کشته می شوند.

حدود ‌٣٠ درصد از زنانی که در ارتش آمریکا خدمت می کنند، مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند. بیش از دو سوم نظامیان زن آمریکایی نیز اظهار داشته‌اند که در ارتش مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند.

اینا یکی از هزاران نمونه از جمله گزارش های از تجاوز و فساد اخلاقی میباشد .و حالا در ادامه مطلب به گزارش های در مورد اعتیاد و مشروبات الکی در کشور های آمریکا و ... را بخوانید ...

به گزارش واحد مرکزی خبر از نیویورک، مایکل تی سیندر در مقاله ای با عنوان« نوزده آمار درباره مصرف مواد مخدر در آمریکا که پذیرش آنها بسیار دیوانه کننده است» که در پایگاه اینترنتی thesleuthjournal منتشر شد می نویسد: مردم آمریکا بیشترین آمار مصرف مواد مخدر را در تاریخ کره زمین دارند.

     


این وکیل آمریکایی با اشاره به نگاه رسانه های آمریکا که فقط به موضوع مواد مخدر غیرقانونی می پردازند، تصریح کرد: حقیقت این است که تعداد معتادان آمریکایی به مواد مخدر قانونی، به مراتب بیشتر از تعداد آمریکاییهایی است که به مواد مخدر غیر قانونی معتاد هستند.


وی می افزاید: در حال حاضر حدود هفتاد درصد از آمریکاییها در حال استفاده از حداقل یک نوع مواد مخدر قانونی و تجویز شده از سوی پزشک هستند. علاوه بر این شصت میلیون آمریکایی نیز به مصرف نادرست و بی رویه الکل اعتیاد دارند و 22 میلیون آمریکایی از مواد مخدر غیرقانونی استفاده می کنند.

به گزارش اسپوتنیک،  دیوان محاسبات آمریکا نشان داد از هر 6 آمریکایی کم در آمد و بیمه نشده یک نفر (برابر با 3 میلیون نفر) از نوعی بیماری روانی جدی رنج می برد و یا به مواد مخدر معتاد است.

این گزارش با تخمین داده های سالهای 2008 تا 2013 بدست آمد و نشان داد 17 درصد از افراد کم در آمد و بیمه نشده از نوعی بیماری روانی رنج می برند و یا به مواد مخدر اعتیاد دارند.

نتایج این گزارش همچنین نشان داد افراد کم درآمد در شرایط روانی نامناسبی به سر می برند و به مراقبت های مطلوب دسترسی ندارند.

اینم چند نمونه و گزارش  از اعتیاد و مشروبات الکی بود و حالا هم یک گزارش در مورد دانشگاه های آمریکا:

     

"بارداری‌های ناخواسته" در بین دانشجویان آمریکایی

آمار بالای "حاملگی‌های ناخواسته" در آمریکا هزینه‌های زیادی به جامعه این کشور تحمیل می‌کند. دولت آمریکا سالانه  بیش از 12 میلیارد دلار برای مقابله با حاملگی‌های ناخواسته  و تبعات آن هزینه می‌کند. دلیل بسیاری از این حاملگی‌ها آموزه‌های فرهنگ منحط حاکم و آزادی جنسی مطلق است. اکثر "دانشجویان دختر" در دانشگاه‌های آمریکا در طول دوران تحصیل با چندین نفر روابط جنسی برقرار می‌کنند و به همین خاطر حدود 12 درصد از این دانشجویان حاملگی‌های ناخواسته را تجربه می‌کنند.

دانشجویان دختر آمریکایی به دلیل داشتن "روابط جنسی آزاد" دائما از "باردار شدن" نگران هستند و در صورتی که "تست حاملگی" در آن‌ها مثبت باشد تنها راه برای فرار از این لکه ننگی که دامان آن‌ها را فرا گرفته است، "سقط جنین" است. در آمریکا سالانه یک میلیون و صد هزار مورد "سقط جنین" اتفاق می‌افتد و بیش از 51 درصد از این سقط جنین در زنان زیر 25 سال رخ می‌دهد. با توجه به بازه سنی زنانی که سقط جنین را تجربه می‌کنند دانشجویان در صد قابل توجهی از این تعداد را به خود اختصاص می‌دهند.

 مصرف بیش از حد مشروبات الکلی در بین دانشجویان

مصرف بیش از حد مشروبات الکلی در دانشگاه‌های آمریکا به یکی از دغدغه‌های اصلی در این کشور تبدیل شده است. یکی از علل اصلی جرائمی که در محیط دانشگاهی رخ می‌دهد مصرف مشروبات الکلی است.

والدین دانشجویان در آمریکا وقتی با اخبار و آمار و ارقام مصرف مشروبات الکلی در دانشگاه‌های آمریکا مواجه می‌شوند، تبعات این فاجعه اسف‌بار آن هم در محیط علمی را با نگرانی دنبال می‌کنند. "دانشگاه ایندیانا" در اقدامی پیشگیرانه از والدین دانشجویان فعلی و دانش آموزانی که در سال‌های آتی وارد دانشگاه خواهند شد درخواست کرده است که به فرزندان خود درباره  تبعات مصرف بیش از حد مشروبات الکلی هشدارها و اخطارهای لازم را بدهند.

و هزاران نمونه دیگر از همون نقشه های که دشمنان برای ایران اسلامی و کشور های اسلامی کشیده اند بر سر خودشان آمده هست .همه ما ضرب المثل  *چاه مکن بهر کسی اول خودت، دوم کسی *را شنیده ایم در زیر ماجرای این ضرب المثل را باهم میخواینم :

     

چاه کن همیشه ته چاه است : کسی که برای دیگران تله ایجاد کند اول خودش می افتد

چون کسی به دیگری بدی کند یا در مجلسی یک نفر از بدی‌هایی که با او شده صحبت کند مردم می‌گویند آنکه برای تو چاه می‌کند اول خودش در چاه می‌افتد.

در زمان حضرت محمد(ص) شخصی که دشمن این خانواده بود هر وقت که می‌دید مسلمانان پیشرفت می‌کنند و کفار به پیغمبر ایمان می‌آورند خیلی رنج می‌‌کشید. عاقبت نقشه کشید که پیغمبر را به خانه‌اش دعوت کند و به آن حضرت آسیب برساند.

به این منظور چاهی در خانه‌اش کند و آن را پر از خنجر و نیزه کرد آن وقت رفت نزد پیغمبر و گفت: "یا رسول‌الله اگر ممکن میشه یک شب به خانه من تشریف ‌فرما بشید". حضرت قبول کرد، فرمود: "برو تدارک ببین ما زیاد هستیم". شب میهمانی که شد پیغمبر(ص) با حضرت علی(ع) و یاران دیگرش رفتند خانه آن شخص. آن شخص که روی چاه بالش و تشک انداخته بود بسیار تعارف کرد که پیغمبر روی آن بنشیند.

پیغمبر بسم‌آلله گفت و نشست. آن شخص دید حضرت در چاه فرو نرفت خیلی ناراحت شد و تعجب کرد. بعد گفت حالا که حضرت در چاه فرو نرفت در خانه زهری دارم آن را در غذا می‌ریزم که پیغمبر و یارانش با هم بمیرند.

زهر را در غذا ریخت آورد جلو میهمانان، اما پیغمبر فرمود: "صبر کنید" و دعایی خواند و فرمود: "بسم‌الله بگویید و مشغول شوید" همه از آن غذا خوردند.

موقعی که پذیرایی تمام شد پیغمبر و یارانش به راه افتادند که از خانه بیرون بروند. زن و شوهر با هم شمع برداشتند که پیغمبر را مشایعت کنند. بچه‌های آن شخص که منتظر بودند میهمانان بروند بعد غذا بخورند، وقتی دیدند پدر و مادرشان با پیغمبر از خانه بیرون رفتند پریدند توی اتاق و شروع کردند به خوردن ته بشقاب‌ها. پیغمبر که برای آنها دعا نخوانده بود همه‌شان مردند. وقتی که زن و شوهر از مشایعت پیغمبر و یارانش برگشتند دیدند بچه‌هاشان مرده‌اند. آن شخص ناراحت شد دوید سر چاه و به تشکی که بر سر چاه انداخته بود لگدی زد و گفت: "آن زهرها که پیغمبر را نکشتند، تو چرا فرو نرفتی؟" ناگهان در چاه فرو رفت و تکه‌تکه شد. از آن موقع می‌گویند: "چاه مکن بهر کسی اول خودت، دوم کسی".

     

و حالا قیضه ما با آمریکا و هم پیمان هایش اینطور شده هست .آمریکا برای ما نقشه شوم می کشد و تروریست وارد کشورمان میکند تا ناامنی در کشورمان ایجاد کند ولی سربازان گمنام امام زمان همه این تروریست ها را به یاری خداوند متعال شناسایی میکنند و نابود میکنند و بعد از چند سال دیگه تروریست ها به کشور خودشان وارد میشوند و خودشان را مورد حمله قرار میدهد .

آمریکا با همکاری اسرائیل و عربستان و ... داعش را به وجود آوردند تا کشور های اسلامی را تجزیه و از هم جدا کنند و کشور های اسلامی را به خرابه تبدیل کنند ولی در سال های اخیر نقشه هاشون بر سر خودشان خراب شد تروریست های پرورش یافته در دست خودشان به کشور های خودشان وارد شدند و ناامنی ایجاد کردند نمونه هاشون هم قضیه ترکیه و آمریکا و انگلیس و.... که روز به روز در حال افزایش هست .امیدوارم مطالبم مورد پسند همه قرار گرفته باشد .با تشکر

     

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                            برای دانلود با کیفیت عالی اینجا کلیک کنید (دانلود کنید)

                                                   

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار