وبلاگ "انتظار" نوشت:

از ابتدای انقلاب تا کنون هیچ دولتی حتی دولت بنی صدر، تا به این حد به دوگانگی در حرف و عمل مبتلا نبوده؛ به طوری که دیگر هر ادعایی از سوی دولت مطرح می شود، ابتدا عکس آن موضوع به ضمیر ناخودآگاه ما متبادر می شود.

بزرگترین دروغ دولت راستگویان!

از ابتدای انقلاب تا کنون هیچ دولتی حتی دولت بنی صدر، تا به این حد به دوگانگی در حرف و عمل مبتلا نبوده؛ به طوری که دیگر هر ادعایی از سوی دولت مطرح می شود، ابتدا عکس آن موضوع به ضمیر ناخودآگاه ما متبادر می شود.

 امروز هم که بر خلاف هشدارهای رهبر معظم انقلاب، با دشمنان دیرین ایران اسلامی رفاقتی به سبک رفقای گرمابه و گلستان برقرار کردند، قدم زدند، همسفره شدند، قهقهه زدند، در آغوش هم آرام گرفتند و با بی تدبیری و خوش بینانه اگر بنگریم، خیانت نه، با جهالتی که همه ی دوستداران انقلاب را نا امید کرد، دستاوردهای علمی و پیشرفت های بومی و از آن مهمتر عزت ما را در طبق اخلاص دو دستی تقدیم کردند و در عوض نه تنها امتیازی نگرفتند، بلکه بر خلاف ژست های دروغین پیروزی و دستاورد سازی های دولت بنفش، تحریم ها و خسارت های بیشتری را تحمیل کشورمان کردند ...، اکنون راه فرار از محکمه ی افکار عمومی که به پیش بینی رهبر عزیزمان، چهره ی واقعی آمریکا برایشان آشکارتر شده را در بیان یک دروغ بزرگ می دانند و حسن روحانی در سخنرانی خود در دانشگاه تهران در روز دانشجو می گوید: «ما هیچ قدمی در مسأله ی برجام برنداشتیم مگر آن که با مقام معظم رهبری مشورت کردیم» !!!

دروغی بزرگ که سازندگان آن با مطرح کردنش دو هدف را دنبال می کنند؛ اگر دولت ناکارآمد موفق شود مقام معظم رهبری را شریک ضررهای بزرگ وارد آورده به کشور معرفی کند و این ادعا باور شود، این امید وجود دارد که یا دهان منتقدان به احترام رهبر معظم انقلاب بسته شود و دولتِ خسارتِ محض بتواند پشت رهبری قایم شود و یا این که با وجود انتقادات شدید و به حق، جایگاه رهبری نیز به همراه دولت به عنوان شریک جرم، آماج حملات قرار گیرد؛ که حالت دوم به دلیل پایبندی و علاقه ی عموم مردم به ولایت فقیه ناممکن تر می نماید.

اما این دروغ پردازان بدانند که در حقیقت هیچ کدام از این دو احتمال شدنی نیستند، چرا که همه ی مردم شریف ما نظر رهبر عزیز را از همان ابتدا تا امروز بارها و بارها شنیده اند و این جمله را که من به مذاکرات خوش بین نیستم و ملت عزیز ایران عبرت بگیرند! و می دانند که ایشان پس از بی اثر دیدن یک دنیا نصیحت و هشدار ناگزیر از باب سر به سنگ خوردن و تجربه کردن، اجازه ی مذاکرات را دادند، آن هم در محدوده ای خاص و با رعایت خطوط قرمز! که آن هم بر خلاف دروغ های صریح رئیس جمهور، نه محدوده اش رعایت شد و نه خطوط قرمزش!

کاش حسن روحانی برای نفی دولت قبلی دست روی چیز دیگری می گذاشت و اتهام دروغگویی به دولت دهم را برای تبلیغ انتخاباتی خود انتخاب نمی کرد، چرا که خود عملاً نشان داده که در این زمینه گوی سبقت را از هر رقیب دیگری به خوبی ربوده و دلیل صراحت گزنده ی نگارنده ی این مطلب آن است که رئیس دولت یازدهم قصد دارد در راستای بازی های سیاسی ناپاکش، حریم پاک ولایت فقیه را نیز خدشه دار کند! و این موضوعی است که هیچ انقلابی با غیرتی نمی تواند آن را تحمل کند. وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِیرٌ.

حسن صیاد

بزرگترین دروغ دولت راستگویان!

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار