معبر سایبری فندرسک نوشت:

یه عده پوپولیست وار هی دارن گیر میدن به حقوق های 24 میلیونی مدیران کشور که این همه زحمت می کشند و در کمال نداری دارن قناعت می کنند و با این گرونی میسازند و جیکشونم در نمیاد طفلی ها.

حمایت امام خمینی از حقوق های 24 میلیونی مدیران

یه عده پوپولیست وار هی دارن گیر میدن به حقوق های 24 میلیونی مدیران کشور که این همه زحمت می کشند و در کمال نداری دارن قناعت می کنند و با این گرونی میسازند و جیکشونم در نمیادطفلی ها.

امام خمینی (ره) بارها و بارها در سخنرانی های خود مستضعفین را دعوت به حمایت از مدیران نجومی بگیر می کردند و همیشه می گفتند ای مستضعفین مبادا بگذارید مدیران نجومی بگیرحقوق کم بگیرند.

ایشان اعتقاد داشتند که این انقلاب، انقلاب نجومی بگیران و مال بیت المال خواران و مفت خوراناست نه انقلاب پا برهنگان و فقرای نیازمند که به نان شبشان هم محتاج هستند.

حمایت امام خمینی از حقوق های 24 میلیونی مدیران

امام آنقدر غرق در ثروتمندان و پولداران و نجومی بگیران بودند که فرمودند: تنها آنهایی تا آخر خط با ما هستند ‌که طعم ثروت و حقوق های نجومی و سرمایه داری را چشیده باشند نه آنهایی که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده اند.

رهبر کبیر انقلاب می فرمود خدا نیاورد آن روزی را که سیاست ما و سیاست مسئولین کشور ماپشت کردن به دفاع از ثروتمندان و نجومی بگیران و رو آوردن به حمایت از فقرا گردد ومستضعفین و نیازمندان از اعتبار و عنایت بیشتری برخوردار شوند.

طبق سندی که در صحیفه امام ج ۲۱ ص ۸۶ آمده ایشان فرموده اند آنها که تصور می کنند مبارزه در راه استقلال و آزادی ثروتمندان و نجومی بگیران جهان با فقر و نیازمندی منافات ندارد با الفبای مبارزه بیگانه اند…

همچنین در صحیفه امام ج ۱۵ ص ۳۱ می خوانیم که فرموده بودند  امروز آنی که برای شما برای دینتان برای دنیایتان فایده دارد این مدیران نجومی بگیر هستند. آن ملت فقیرهم به درد شما نمی خورند.

پ,ن1: یا ما صحبت های امام رو برعکس متوجه شدیم یا مدیران مفت خور و نجومی بگیر دولت خوب متوجه شدند.

پ,ن2: یکی از اصلی ترین دلایل فروپاشی شوروی این بود که مسئولینش بعد از 30خورده ای سال رفاه طلب و ثروتمند و نجومی بگیر شده بودند...

بی ربط نوشت: فکر کنم دیگه وقتش رسیده اسم انقلاب اسلامی رو بزاریم جمهوری مفت خوران و نجومی بگیران، بخور بخوره دیگه بخورین مفت از بیت الحال و گور بابای مردم و مستضعفین و فقرا.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار