سایت "ایران وایر" نوشت:

رابطه بین ایران و امریکا قبل از برجام آسان‌تر حل می‌شد تا بعد از برجام! این را با کمال تاسف می‌گویم چون به هرحال، موضوع هسته‌ای به عنوان یک اهرم فشار بود ولی الان دیگر امریکایی‌ها هیچ لزومی ندارند که با ایران مذاکره کنند؛ نه ترسی دارند و نه چیزی،این رابطه سرطان است و اگر درست نشود، می‌کشد!

روزهای اعلام برائت رسید

هوشنگ امیراحمدی(استاد دانشگاه آمریکا،فعال اصلاح‌طلب و از داوطلبان نامزدی برای ریاست جمهوری):

برجام یکی از فجایع تاریخ ایران است.
برجام بسیار بسیار بد بود و ارزشی برای ایران نداشت که هیچ، صدمات اساسی و استراتژیکی به کشور زد. عزت کشور را از بین برد و غرور ما را شکست.

به امریکایی‌ها و اروپایی‌ها اجازه داد به ما بگویند #بتمرگ و ما تمرگیدیم. در کوره غنی سازی، شن و ماسه ریختیم، هیچی هم گیرمان نیامد؛ یعنی بعد از برجام #وضع_اقتصادی کشور بدتر شده است.

وقتی شما با مردم ایران صحبت می کنید، می شنوید که همه می‌گویند بعد از #برجام وضع اقتصادی به شدت بدتر شده است. برجام فقط برای یک درصد از این میلیاردرهای دزد خوب شد که قبلا یک میلیارد داشتند، الان دو میلیارد دارند وگرنه برای مردم عادی و فقیر هیچ اتفاقی نیفتاد.

 همین برجام آقای روحانی را ساقط می‌کند. ایشان فکر می‌کند برجام بزرگ ترین دارایی ‌او است اما برعکس، بزرگ ترین مشکل او شده است.

رابطه بین ایران و امریکا قبل از برجام آسان‌تر حل می‌شد تا بعد از #برجام! این را با کمال تاسف می‌گویم چون به هرحال، موضوع هسته‌ای به عنوان یک اهرم فشار بود ولی الان دیگر امریکایی‌ها هیچ لزومی ندارند که با ایران مذاکره کنند؛ نه ترسی دارند و نه چیزی،این رابطه سرطان است و اگر درست نشود، می‌کشد!

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار