معبر سایبری فندرسک نوشت:

اصلاح طلبان که روحانی را از همان ابتدا قبول نداشتند و به ناچار برای عبور از بحران سال 92 مجبور به چسباندن خودشان به وی شدند، امروز که روحانی بعد از فوت آیت الله هاشمی و بخاطر ناکارآمدی دولتش در بین مردم طرفداری ندارد، برای اصلاح طلبان یک مهره سوخته به حساب می آید و برای عبور از وی دست به هر تلاشی خواهند زد.

اینفوگرافیک طرح ترور رئیس جمهور

اصلاح طلبان که روحانی را از همان ابتدا قبول نداشتند و به ناچار برای عبور از بحران سال 92 مجبور به چسباندن خودشان به وی شدند، امروز که روحانی بعد از فوت آیت الله هاشمی و بخاطر ناکارآمدی دولتش در بین مردم طرفداری ندارد، برای اصلاح طلبان یک مهره سوخته به حساب می آید و برای عبور از وی دست به هر تلاشی خواهند زد.

اینفوگرافیک ترور حسن روحانی

برای دریافت کیفیت اصلی بر روی عکس کلیک نمایید

باتوجه به شواهد و علائم موجود و رفتار هایی که در این زمان از تاریخ حساس کشور می بینیم، به نظر می رسد یکی از راه های عبور از روحانی طرح ترور وی باشد که به این وسیله اصلاح طلبانمیخواهند با مظلوم نمایی آرای مردم را بدست بیاورند.

هدف از تولید این اینفوگرافیک لو دادن هدف اصلاح طلبان و شناساندن چهره کثیف ایشان به ملت شریف ایران است که چگونه با همکاری دشمنان کشور میخواهند کشور را به آشوب بکشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار