وبلاگ"صراط صادق"نوشت:

امام علی (ع) به دریافت کنندگان مالیات حیوانات سفارش کرد حیوانات را به انسانی خیرخواه و مهربان و امین بسپار ،تا برحیوانات سخت نگیرد ،آنها را تند نراند و نرنجاند و خسته نکند، وقتی حیوانات این همه محترمند تکلیف جایگاه انسان و حقوقش از منظر اسلام بی نیاز از بیان است.

حقوق بشر به سبک آمریکایی ها؟!

 به نام خداوندی که همه ی زورگویان و متکبران در مقابلش ذلیلند

قیچی و شکلات  ابزار حقوق بشر امریکایی ها؟!

به گزارش گلستان 24،  بیش از ده سال قبل خوانده بودم که برترین رسول الهی که به درجه خاتم الانبیایی نیز  رسیده است مشغول وضو گرفتن بود و گربه ای تشنه  یافت ، وضویش را قطع کرد ،و گربه را سیرآب کرد و سپس وضو  گرفت.

و امام علی (ع) به دریافت کنندگان مالیات حیوانات سفارش کرد حیوانات را به انسانی خیرخواه و  مهربان و امین بسپار ،تا برحیوانات سخت نگیرد ،آنها را تند نراند و نرنجاند و خسته نکند. وقتی حیوانات این همه محترمند تکلیف جایگاه انسان و حقوقش از منظر اسلام بی نیاز از بیان است.

با این دید اسلامی به جهان معاصر نظری کردم  تا دریابم امریکا و اذنابش که این همه از حقوق بشر می گویند و با حربه حقوق بشر ایران اسلامی را سرزنش می کنند،خودشان چگونه  و با چه ابزار و شیوه ای بشریت را نوازش می کنند و جام جام حقوق را نثارش می کنند.

خردم گفت تحریم ظالمانه ملت ها به خصوص تحریم دارویی ایران اسلامی بهترین و روشن ترین دلیل بر دروغ گویی متکبران غربی در مورد حقوق بشر و آزادی و مردم سالاری است.

بمباران غزه و حمایت های همه جانبه غرب از رژیم کودک کش اسرائیل فربه دلیلی دیگر است.خرابه های غزه و تب و لرز کودکان غزه ای  و بی سرپناه ماندن آن همه آواره ، از ثمرات حقوق بشر غربی هاست.

منافقین با تشویق و پشتیبانی امریکا هزاران نفر بی گناه ما را شهید کردند و چون ایران اسلامی منافقی قاتل را  اعدام کرد و غربی ها آزرده خاطر شدند و این همان ماهیت حقوق بشر غربی است .

بمباران 22روزه غزه و پیدایش داعشیانی که یاد آور سرهای بریده  و آتش زدن انسان های بی گناه هستند از ثمرات حقوق بشر غرب است.

با این حال جنایت های دیگری از مدعیان حقوق بشر و آزادی را  ذکر می کنم تا سیه روی شود هرکس در او غش و دروغ و حیله باشد.

سربازانی از امریکا برای تفریح و سرگرمی سه غیر نظامی افغان را کشتند! مجله آلمانی "اشپیگل" نشان می دهد دو سرباز که به ارتکاب جنایت در ماه ژانویه متهم هستند، بطور جداگانه با جسد خون آلود قربانیان جوان افغان خود ژست گرفته اند. 

گفته شده است  قطعه قطعه کردن قربانیان و نگه داشتن، قسمت هایی ازاجساد آنها برای عکس گرفتن از دیگر برنامه های امریکایی ها بوده است.

در تصاوير كودكان افغان در كنار سربازان آمريكايي ديده مي‌شوند و در توضيحات آن آمده است  نظاميان آمريكايي در حالي با كودكان افغان عكس يادگاري مي‌گيرند كه در سناريويي به سمت آنها شكلات پرتاب كرده و زماني كه اين كودكان بي‌گناه براي برداشتن اين شكلات‌ها به ميدان مي‌آيند، به سمت آنها تيراندازي مي‌كنند.

نظامي آمريكايي در حالي نشان داده شده است كه سوار بر يك خودروي نظامي است و يك قيچي در جيب لباس فرم وي ديده مي‌شود و زير آن نوشته شده است كه نظاميان آمريكايي براي قطع انگشتان غيرنظاميان افغان قيچي حمل مي كنند.

تصاویر بسیار وحشتناک این ماجرا در سایت ذیل است اگر از قوت دل بهره ای داری مراجعه کن  : «http://www.rohama.org/fa/news/9237»

البته در دیگر کشورهای یه ظاهر متمدن نیز جنازه ی حقوق بشر دیده می شود از اینرو وقتی تکفیری ها قلب یک سرباز سوریه ای را به دندان گرفتند، نخست وزیر انگلیس،با لبخند گفت: حتما او عصبانی بوده وگرنه به ندرت چنین رفتارهایی در جبهه مبارزان با دیکتاتوری دیده می شود!

در آلمان نیز که بیش از ۴ میلیون مسلمان وجود دارد چند روز قبل به نوجوانی ۱۴ ساله در راهروی مدرسه(به علت نبودن نمازخانه ) نماز خواند  و چون دادگاه آلمان باخبر شد حکم  صادر کرد که کسی حق ندارد در مدارس نماز بخواند زیرا  نماز خواندن این نوجوان را تهدیدی ضد صلح و امنیتی دانسته بود!

و  قاضی دادگاهی درکانادا به زن مسلمانی که دریک دادگاه مونترآل حاضر شده بود، گفت: وی به پرونده اش رسیدگی نخواهد کرد مگر آنکه او روسری خود را بر دارد!

 بار خدایا ! کسانی که بر ما رحم نمی کنند ،بر ما مسلط نکن.

 انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار