رهبر انصارالله یمن:

رهبر جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که مردم این کشور با توکل به خداوند در برابر تجاوزات دشمن به هراندازه‎ای که باشد، مقاومت می‌کنند.

 آمریکا، اسرائیل و عربستان مثلث شرارت در جهان هستند

به گزارش گلستان 24، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در ابتدای سخنرانی سه‌شنبه شب به فضلیت ماه رمضان اشاره کرد و حلول این ماه مبارک را به ملت یمن و مسلمانان جهان تبریک گفت.

وی در ادامه به جنایات عربستان در حق ملت یمن اشاره کرد و گفت: دشمن سعودی با پشتیبانی آمریکا و رژیم صهیونیستی همواره به تجاوزات خود علیه ملت یمن و کشتار مردم بی گناه و کودکان یمنی ادامه می دهد.

رهبر انصارالله یمن

رهبر جنبش انصارالله گفت: ملت یمن ملتی مظلوم است، اما دشمن ما یعنی عربستان، آمریکا و اسرائیل وقیح و جنایتکار است.

وی در ادامه افزود: ما بر تعیین سرنوشت یمن به دست مردم همین کشور تاکید داریم و این حق ملت هر کشوری است که سرنوشت خود را خوشان رقم بزنند.

عبدالملک الحوثی تاکید کرد که این مقاومت است که از ملت یمن، کرامت و غزت مردم و استقلال این کشور حمایت می کند.

رهبر جنبش انصارالله یمن عربستان را آلت دست آمریکا و اسرائیل دانست و گفت: نظام سعودی همچون سرباز آمریکا و اسرائیل اقدام می‌کند و این نظام در منطقه علیه ملت‌ها عمل می‌کند.

وی مهم ترین عامل ایستادگی ملت یمن در برابر دشمن را ایمان و توکل بر خداوند دانست و ادامه داد: عربستان، آمریکا و اسرائیل مثلث شرارت در جهان هستند که با اموال و پول‌های خود در منطقه و دنیا فتنه انگیزی می‌کنند.

عبدالملک الحوثی تاکید کرد که تنها جایگزین ایستادگی و مقاومت، ذلت، شکست و گردن نهادن در مقابل هرگونه شرارت آنها است، اما ملت یمن مقاوم هستند و در برابر هرگونه خواری و ذلت می ایستند.‎

 

‫رهبر انصارالله یمن همچنین به شرکت اسرائیل در جنگ علیه یمن اشاره کرد و افزود: اسرائیل از طریق نیروی هوایی و کارشناسان نظامی خود در جنگ علیه یمن مشارکت می‌کند.‬‎

 

‫وی ارتکاب جنایات‌ها در حق کودکان وز نان یمنی را نه نشانه قدرت دشمن بلکه دلیلی بر شرارت آن دانست که هیچ گونه ارزش اخلاقی را در بر نمی‌گیرد‬‎.

‫وی با بیان اینکه اینگونه جنایات‌ها مردم را برای مبارزه با دشمن مصمم‌تر کرده است، گفت: هزاران نفر در پی این جنایت‌ها به مناطق درگیری با دشمن سرازیر شده‌اند‬‎.

‫عبدالملک الحوثی گفت: مردم یمن مردمی هستند که در برابر دشمن در تمام سطوح و میادین سیاسی، رسانه‌ای و نظامی مقابل دشمن ایستاده است.‬‎

‫وی افزود:متجاوزین گمان نمی‌کردند که با ایستادگی مردم یمن مواجه شوند، حال آن‌ها قصد دارند تا این ایستادگی را در هم بشکنند تا توطئه‌های خود را تحقق بخشند.

الحوثی در ادامه تاکید کرد که ادامه تجاوزات عربستان، طبیعت نقش رژیم سعودی در منطقه را نشات می دهد و این اسرائیل است که بهره آن را می برد.

رهبر انصارالله همچنین تجزیه یمن را هنوز در دستور کار دشمن دانست و تاکید کرد، آن‌چه که از تجاوز دشمن روشن است، این است که متجاوزین و در راس آنها اسرائیل چشم طعع به یمن دارند.

‫وی ادامه داد: هیچ کس با متجاوزان در یمن همراهی نمی‌کند، مگر کسی که خواسته باشد ذلت را برای خود بخرد و در جرائم جنایتکاران علیه مردم شریک شود.

‫رهبر جنبش انصارالله گفت: برخی از نیروهای سیاسی داخلی یمن بر دشمن تکیه می‌کنند، اما سرانجام به ضرر خود آن‌ها تمام می‌شود.

عبدالملک الحوثی جنایتکاران را کسانی توصیف کرد که گفت‌و گوها را متوقف کردند و کسانی که از طریق تعطیلی مذاکرات سود بردند امروز متجاوزان به یمن هستند‬‎

الحوثی تصریح کرد: متجاوزان تلاش می کنند تا توافق صلح و مشارکت را با وجود امضای آن از سوی احزاب یمنی، دچار شکست کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: عربستان سعودی و آمریکا برای ارتکاب بیشتر جنایات تلاش کردند گفتگوی ژنو را به تاخیر بیندازند.

رهبر انصارالله خطاب به عربستان گفت: سازمان ملل را رها کنید تا بی‌طرفانه برای موفقیت ماموریت خود تلاش کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

آخرین اخبار