سردار زهرایی:

سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی در دهمین مرحله رزمایش سراسری کمک مومنانه بیان کرد : اخلاص و وفاداری به ولایت شاخصه جهادگران بسیج سازندگی است.


اخلاص و وفاداری به ولایت، شاخصه جهادگران بسیج سازندگی است
سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی در دهمین مرحله رزمایش سراسری کمک مومنانه بیان کرد : اخلاص و وفاداری به ولایت شاخصه جهادگران بسیج سازندگی است.

به گزارش گلستان 24، سردار زهرایی  مسئول  سازمان بسیج سازندگی کشور در دهمین مرحله رزمایش سراسری کمک مومنانه استان گلستان اظهار کرد:انقلاب اسلامی استمرار راهی است که حضرت زهرا (س) در دفاع از حریم ولایت شروع کردند و دفاع از ولایت درس اصلی انقلاب اسلامی است.

سردار زهرایی افزود:اخلاص و وفاداری به ولایت فقیه دو مولفه ای است که در جهادگران بسیجی متبلور می شود و فعالیت های بسیج سازندگی بر مبنای آن است.

مسئول  سازمان بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران ابراز داشت: بسیج در کنار رزمایش مواسات و همدلی از دفاع از کیان نظام و انقلاب و دفاع از مرزهای کشور غافل نیست و این درسی است که امیرالمومنین (علیه السلام) در نهج البلاغه به ما آموخته است.

وی در ادامه گفت: هر جایی که مردم را باور داشتیم موفق بودیم و دفاع مقدس مصداق بارز پیروزی مردم است و در تحریم ها نیز با مردم می توانیم از این پیچ تاریخی عبور کنیم و سال 1400 سال پرنشاط تری برای محرومین و مستضعفان خواهد بود.

سردار زهرایی در پایان بیان داشت: اجرای نهضت کمک مومنانه همانند همان کیسه خرمایی است که امیرالمومنین(ع) شبانه به دوش میکشید و به دست نیازمندان می رساند،این رزمایش یک کار نهضتی و مردمی است و بدان معناست که ما ضمن عدم غفلت از ارزش های اسلامی ، از اقشار نیازمند هم غافل نیستیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار