حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: یادواره شهدای ۷۵ شهید روحانی و طلبه استان گلستان با همکاری اوقاف، بسیج طلاب، حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در گرگان برگزار شد.

یادواره ۷۵ شهید روحانی استان گلستان برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام«روح الله سلیمانی فرد» ظهر امروز (دوشنبه 7 مهر) در ششمین یادواره 75 شهید طلبه و روحانی استان گلستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: نباید اجازه دهیم که نقش امام راحل و ولایت در دفاع مقدس کمرنگ شود و مقام معظم رهبری نیز به این مهم تاکید کردند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با اشاره به برگزاری این یادواره شهدا ادامه داد: بنا شد در ایام کرونایی برای عبور از این بلایا و برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی، یادواره شهدای 75 شهید روحانی و طلبه با همکاری سازمان بسیج طلاب، حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در جوار گلزار شهدا و امامزاده عبدالله(علیه السلام) گرگان برگزار شود.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد افزود: در هشت سال دفاع مقدس خون شهدای روحانی اهل سنت و شیعه در هم تنیده شده تا درخت انقلاب اسلامی پایدار باشد.

 

وی گفت: باید بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و از دستاوردهایی که شهدای انقلاب اسلامی برای ما بدست آوردند صیانت کنیم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با بیان اینکه کتاب شهدای روحانیت در استان های گلستان، گیلان و مازندران به چاپ رسیده است، تاکید کرد: شهدای روحانیون در هشت سال دفاع مقدس پیشقراول بودند و روحانیت نسبت به سایر اقشار بیشترین شهید را تقدیم کرده و این نشان افتخار بر پیشانی همه روحانیون است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار