این یک بازی سیاسی به زبان اسپانیایی است. یک بازی سیاسی محبوبی که میتوانید آن را برای دوستان خود در شبکه های مجازی به راحتی به اشتراک بگذارید.

بازی سیاسی اوباما و مگس

به گزارش گلستان 24 : این یک بازی آنلاین است که نیاز به نصب بر روی سیستم ندارد و همواره می شود مورد استفاده قرار بگیرد. در این بازی شما مگس خواهید بود و فردی به نام اوباما در تلاش برای شکار شماست.

این یک بازی سیاسی به زبان اسپانیایی است. یک بازی سیاسی محبوبی که میتوانید آن را برای دوستان خود در شبکه های مجازی به راحتی به اشتراک بگذارید. در این بازی شما با روحیات و واکنش های اوباما در برخورد با شرایط آشنا می شوید.

دستور العمل بازی: در این بازی شما یه مگس هستید و بر روی دستان اوباما قرار دارید و شما باید تلاش کنید که از دست او فرار کنید قبل از اینکه او بتواند شما را شکار کند. در این بازی، اوباما قبل از شکار، کمی با انگشتانش بازی می کند و شما باید فرصت را غنیمت بدانید و در آن فرصت شما مجبور خواهید شد با کلیک کردن بر روی دکمه سمت چپ موس به سرعت فرار کنید.

ارزش بازی: ما دوست داریم روحیات کسانی را که در این بازی شرکت می کنند را بسنجیم و بدانیم که در چه شرایطی چه کاری را انجام می دهند.

shia

ارسال نظر

آخرین اخبار