رئیس ستاد انتخابات آیت ا..رئیسی در گلستان:

رئیس ستاد انتخابات آیت ا..رئیسی در استان گلستان گفت: مردم به دلیل دلسردی از عملکرد دولت علاقه ای برای شرکت در انتخابات ندارند اما مردم باید بدانند که اگر رای ندهند، دولت سوم روحانی بر سر کار می آید.

رای ندهید دولت سوم روحانی سر کار می آید

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید علی طاهری در مصلی شهر مراوه تپه و در جمع مردم اظهار کرد: اکنون زمان آن نیست که بگوئیم رای نمی دهیم چون مشکلات کشور زیاد شده است و اگر خواهان تغییر شرایط هستیم باید همگی در انتخابات شرکت کرده و به کاندیدای اصلح رای دهیم.

وی افزود: دولت روحانی هم عمدا و هم سهوا نتوانست به وعده های داده شده خود عمل کند و کشور هر روز با بحران های بیشتری روبرو شد و حالا مردم اگر بگویند دلسرد شده اند حق دارند اما باید بدانید که این هم ترفندی برای رای آوردن کاندیدای مورد نظر خودشان است.

دکتر طاهری ادامه داد: سال 96 وقتی آیت ا..رئیسی پا به میدان انتخاباتی گذاشتند مدام شایعه پراکنی کردند که اگر ایشان بیایند برجام بی برجام و همگی دیدیم که به محض انتخاب شدن روحانی آمریکا از برجام خارج شد و مشکلات چند برابر شد و تاوان آن را مردم دادند.

وی یکی از دلایل مخالفت رقبای انتخاباتی با آیت ا..رئیسی را در برخورد ایشان با مفاسد اقتصادی عنوان کرد و افزود: این افراد می دانند که چنانچه آیت ا..رئیسی منتخب مردم شناخته شود، راه های دزدی در کشور بسته می شود چرا که ایشان در زمان حضور خود در دستگاه قضا این مساله را به صراحت به مردم نشان دادند.

دکتر طاهری گفت: در 28 خرداد امسال سرنوشت 4 سال کشور رقم می خورد و راه حل اساسی این است که اجازه ندهیم برخی از این فضا با شایعه سازی های مکرر بر علیه آیت ا..رئیسی سکان کشور را دوباره به دست بگیرند و جیب های خود را پر کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت ا..رئیسی در گلستان  با بیان اینکه ایشان به توان داخلی اعتقاد دارند، اظهار کرد: آیت ا..رئیسی در زمان حضور خود در دستگاه قضا 2 هزار کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل را از ورشکستگی نجات داد و حالا رقبای ایشان که وظیفه این کار داشتند در منظره ها با وی  سر عناد دارند که چرا به این مساله ورود کردی .

دکتر طاهری افزود: از سوی دیگر مدام در رابطه با برجام اذهان عمومی را به غلط می اندازند که اگر آیت ا..رئیسی انتخاب شود میز مذاکرده را ترک می کند و شما در مناظره ها دیدید که ایشان چنین قصدی ندارند و تمایل به ارتباط با همه کشورهای دنیا به غیر از رژیم غاصب صهیونیستی دارند، اما اعتقاد دارند که ما به دنبال غربی ها نمی رویم و آن ها باید به خواسته های مردم ایران در رابطه با احیای برجام احترام بگذارند .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار