امام جمعه گنبدکاووس با قدردانی از حضور گسترده مردم ایران اسلامی و این شهرستان در انتخابات امروز خاطرنشان کرد که این حضور پرشور پاسخی محکم به یاوه‌گویی دشمنان نظام اسلامی است.

حضور پرشور مردم در انتخابات، پاسخ محکم به یاوه‌گویی دشمنان است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نمازجمعه گنبدکاووس افزود: با وجود اینکه دشمنان انقلاب با همراهی برخی کشورهای منطقه با صرف هزینه‌های گزاف و استخدام تعداد زیادی کارمند، بمباران خبری علیه انتخابات ایران به منظور جلوگیری از حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای  انجام داده و می‌دهند اما  امروز شاهد حضور پرشور مردم در این رخداد سیاسی هستیم.

وی تصریح کرد: بهترین جواب برای یاوه‌گویی دشمنان، حضور حداکثری مردم در انتخابات و رای دادن به بهترین فرد برای مدیریت قوه مجریه است.

حجت الاسلام ترابی با تاکید بر اهمیت دقت مردم در انتخاب نامزد اصلح و سپردن مسوولیت اجرایی کشور به وی، اظهار داشت: مردم باید با درک درست شرایط، بهترین فرد را برای تصمیم‌گیری در بخشی از سرنوشت خود به‌عنوان رییس جمهوری انتخاب کنند.

وی با اشاره به بیانات امروز صبح مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات ۱۴۰۰، افزود: تک تک آرای مردم برای سرنوشت کشور مهم است و مردم باید با اخلاص هرچه زودتر در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند و ریل اداره کشور را در اختیار نامزدی اصلح قرار دهند.

خطیب جمعه گنبدکاووس همچنین با گرامیداشت دهه کرامت و سالروز ولادت امام رضا(ع)، گفت: مطابق روایات زیارت علی بن موسی بن الرضا(ع) ثواب زیادی دارد و هرکسی که به زیارت این بزرگوار برود، برابر با هزار حج عمره انجام داده است.

حجت الاسلام ترابی افزود: دوشنبه هفته آینده خدام امام رضا(ع) مهمان مردم گنبدکاووس هستند و جشن باشکوه میلاد این امام همام همراه با جشن پیروزی مردم در انتخابات در پارک الغدیر این شهر برگزار می‌شود. 

گنبدکاووس با حدود ۳۷۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رییس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح امروز ۲۸ خرداد آغاز شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار