کتاب

آموزش اسرائیل سابقه ای بس طولانی در جامعه ی یهودی دارد. اما آیا موثر است؟ آیا یک پیغام قدیمی می تواند نسل جدید را تحت تاثیر قرار دهد؟ یا صحبت از رویکرد جدیدی است؟

عشق به اسرائیل واقعی

 آموزش اسرائیل سابقه ای بس طولانی در جامعه ی یهودی دارد. اما آیا موثر است؟ آیا یک پیغام قدیمی می تواند نسل جدید را تحت تاثیر قرار دهد؟ یا صحبت از رویکرد جدیدی است؟

به گزارش گلستان 24 : کتاب عشق به اسرائیلِ واقعی، الهام گرفته از نوشته های فلسفی یهودی، آموزشی ، نظریه پردازی و آموزه های کتاب مقدس در مورد پیشنهاد راه هایی برای تعامل صهیونیست لیبرال های جدید است.

کتاب عشق به اسرائیل واقعی؛ شامل راهنمایی برای معلمان به منظور ساخت معنی دار آموزه های اسرائیلی برای صهیونیست های لیبرال و برای کسانی که می خواهند در رابطه با این موضوع با دوستان، خانواده و جامعه شان بحث کنند.

درباره ی نویسنده:آلکس سینکلر مدیر برنامه در آموزش و پروش مدارس مذهبی یهودی است. او مدرک دکترای خود را از دانشگاه یهودی هبرو در اورشلیم گرفته و در موسسه ی هارتمن، اسچکتر و در دانشگاه هبرو در بیت المقدس تدریس می کند. و به عنوان مدیر تحقیقات ماکم ؛ در اتاق فکر تعاملات اسرائیلی آژانس یهودی مشغول فعالیت است.

در بحثی که در دستور کار تعامل اسرائیل نو که بر اساس عشق، اهمیت و خشم پایه گذاری شده بود؛ الکس ایشان را به چالش می کشد تا تعریف دوباره ای از رهایی از نظام های پدر سالارانه، بی اراده­گی و از خود بیگانگی داشته باشند.

sion

رابی دانیل هارتمن؛ رئیس موسسه ی شلوم هارتمن و رئیس پروژه ی راهنمای هوشمند برای تدریس و ارتباط گیری با مخاطبین یهودی در مورد اسرائیل؛با شیوه ی عاشقانه و صادقانه پیشنهاد میکند که این  یک موضوع بسیار مهمی است که باید در آموزش های اسرائیلی وارد شود.

دکتر دونالد. آ. سیلوان. رئیس سابق سرویس آموزشی یهودی آمریکای شمالی می گوید:"من این کتاب را به شدت توصیه می کنم".

سینکلر دستور کار جدیدی را برای آموزش اسرائیل/ صهیونیست در دیازپو را پیشنهاد می کند. یک چشم انداز آموزشی که نیازمند یک تغییر اساسی استو در آخر اضافه می کند که من همه ی کسانی که به اسرائیل اهمیت می دهند،مطالعه این کتاب را توصیه و تشویق می کنم.

ارسال نظر

آخرین اخبار