فرمانده بسیج مردمی عراق :

فرمانده برجسته بسیج مردمی عراق با تاکید بر اینکه بسیج مردمی هرگز طائفه‌ای عمل نمی‌کند گفت که در راستای دعوت ایران برای تشکیل ائتلاف در مبارزه با داعش، هماهنگی بسیج مردمی عراق با عشایر و نیروهای مردمی سوریه ضروری است.

ابوعزرائیل:پس از عراق وارد سوریه می‌شویم

به گزارش گلستان24، «ابوعزرائیل» یکی از فرماندهان بسیج مردمی عراق و موسس گردان امام علی (ع) در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق اظهار داشت: نبرد نیروهای مردمی عراق با داعش آنگونه که کشورهای حامی تروریسم دروغ پراکنی می‌کنند، بر اساس تفکرات طائفه‌ای نیست.

وی تصریح کرد: در صفوف گردان‌های بسیج مردمی و از جمله گردان امام علی (ع) مبارزانی از همه طوائف عراقی هستند و این تنها فرزندان شیعه نیستند که به بسیج مردمی برای مبارزه با داعش ملحق شده‌اند.

ابوعزرائیل: وارد سوریه می‌شویم

ابوعزرائیل چهل ساله که نام اصلی او «ایوب فالح حسن الربیعی» است و به کابوسی برای داعش و قهرمانی برای ملت عراق تبدیل شده است، تاکید کرد: از دیدگاه درست اسلام، جهاد واقعی در مبارزه با داعش و امثال آن از گروه‌های تروریستی است در حالی که این گروه‌های تکفیری برای پیاده کردن نقشه‌های آمریکا به دنبال بد نام کردن چهره جهاد هستند.

وی افزود: گروه‌های تکفیری تحت نظارت سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی شکل گرفته‌اند بنابراین از چه جهادی سخن می‌گویند به خصوص آنچه که این شبه نظامیان تکفیری از جمله داعش مرتکب می‌شوند هیچ ارتباطی با اسلام ندارد و مبارزه با این شبه نظامیان تکفیری تکلیفی واجب است که باید به آن متعهد بود.

این فرمانده بسیج مردمی عراق گفت: گردان‌های امام علی و به طور کلی بسیج مردمی در عراق هرگز دست از مبارزه با داعش در عراق برنخواهد داشت بلکه برای پاکسازی کشورهای همجوار و هر نقطه در جهان از لوث تکفیری‌ها تلاش خواهد کرد چرا که این کار، عراق را از خطر بازگشت تکفیری‌ها در امان خواهد داشت.

ابوعزرائیل همکاری و هماهنگی با عشایر سوریه و همه گروه‌های شریف مقاومت این کشور در مبارزه با داعش را به منظور وضع نقشه‌های امنیتی ضروری خواند و گفت: این امر با اهداف اجلاس سه جانبه تهران، بغداد و  دمشق که جمهوری اسلامی ایران دعوت به برگزاری آن برای بیش‌تر شدن هماهنگی‌ها در مبارزه با داعش کرده است، همخوانی دارد.

وی همچنین تاکید کرد: طی روزهای آتی گردانندگان داعش و مزدوران این گروهک تروریستی با غافلگیری‌هایی بزرگ روبرو خواهند شد و عراق گورستان تفکرات گمراهانه‌ای خواهد شد که اتباع صهیونیسم جهانی به دنبال انتشار آن در خاک عراق و سوریه هستند.

ابوعزرائیل گفت: عراق و سوریه تنها دو کشور عربی هستند که رژیم صهیونیستی را به صراحت و بی هیچ خوفی از سرزنش دیگران دشمن خود می‌دانند و هراسی از فرو ریخته شدن خشم هواداران صهیونیسم جهانی علیه خویش ندارند.

این فرمانده بسیج مردمی عراق تاکید کرد: بسیج مردمی امروز با داعش در عراق مبارزه می‌کند اما در آینده نزدیک به خاک سوریه رفته و در آنجا با این تروریست‌های تکفیری مبارزه می‌کند تا مشکلات امنیتی خود را به کشور همسایه و عزیزی مثل سوریه صادر نکرده باشیم و تا زمانی که داعش در سوریه باشد عراق از خطر تکفیری‌ها در امان نخواهد بود.

 

به گزارش فارس، ابوعزرائیل، که نام اصلی او «ایوب فالح حسن الربیعی» است، مردی چهل ساله است که جان خود را در کف دست گرفته و به کابوسی برای داعش و قهرمانی برای ملت عراق تبدیل شده است.

وی که سری تراشیده و محاسنی بلند دارد، در همه عملیاتی که الحشد الشعبی (بسیج مردمی) در آن شرکت دارد، به خبر اول تبدیل می شود. در گفت‌وگوهایی که رسانه‌ها با او دارند، خود را کارمندِ ساده دولت معرفی می‌کند که به همراه دیگر دلیرمردان عراقی، در برابر داعش قیام کرده است.

ابوعزرائیل، با این که به دغدغه اصلی کاربران عراقیِ فیس بوک و تویتر تبدیل شده است، اهمیتی به شهرت خود نمی‌دهد.

 در ویدیوهایی که از ابوعزرائیل معروف شده و مرتب بازنشر می‌شود، هرچند داعشی‌ها را تهدید می‌کند که «شما را پودر خواهم کرد» یا «با شمشیر شما را تکه تکه خواهم کرد»، با این حال، همواره خود را انسانی عادی معرفی می‌کند که هر آن امکان مرگش وجود دارد و عراق، هزاران ابوعزرائیلِ سرسخت دارد.

وی که به رامبوی عراق و ابوعزرائیل و دیگر نام ها شناخته می‌شود، پس از پیوستن به بسیج مردمی عراق، گردان‌های امام علی (ع) را تشکیل داد. شخصیت ابوعزرائیل، مجموعه‌ای از تناقضات را جمع کرده است که در نوع خود بی‌نظیر است.

ارسال نظر

آخرین اخبار