فعال فرهنگی شهرستان گنبد، در مصاحبه با گلستان24؛

حتی اگر همه تحریم ها به صورت یکجا برداشته شود، هیچ اتفاقی در کشور نمی افتد. من هیچ همتی در این دولت ندیدم که در تولیدات داخلی و نیروی جوان کشور سرمایه گذاری کند.

امیر قرائی: حتی با لغو تحریم ها، دولت هیچ حرکت مثبتی برای بهتر شدن اقتصاد کشور نمی کند

امیر قرائی، فعال فرهنگی شهرستان گنبد، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، می گوید: اگر لغو تحریم ها به صورت یکجا باشد، شاید در بهتر شدن وضع مشکلات اقتصادی کشور موثر باشد.

وی با تاکید بر لزوم تکیه مدیران کشور بر اقتصاد مقاومتی می گوید: مدیران کشور باید همت کنند و با استفاده از این فرصتی که بعد از لغو تحریم های بانکی و نفتی ایجاد می شود، پایه های اقتصاد مقاومتی را تقویت کنند تا محتاج این نباشیم که کسی از ما نفت بخرد. البته اگر تحریم ها به صورت یکجا لغو شود.

اامیر قرائی گنبد اقتصاد مقاومتی

قرائی با بیان این که "من در این دولت نمی بینم که در پی تحکیم پایه های اقتصاد مقاومتی باشد" می گوید: حتی اگر همه تحریم ها به صورت یکجا برداشته شود، هیچ اتفاقی در کشور نمی افتد. من هیچ همتی در این دولت ندیدم که در تولیدات داخلی و نیروی جوان کشور سرمایه گذاری کند. هیچ صادراتی در کار نیست. همه واردات است. کشاورزی و تولیدات در کشور حمایت نمی شوند و دائما ضربه می بینند.

این فعال فرهنگی معتقد است که توافق خوب مورد نظر رهبری، هرگز در این مذاکرات اتفاق نخواهد افتاد. زیرا دشمن هیچ وقت چنین فرصتی به ما نمی دهد. دشمن دشمنی می کند. حتی اگر به صورت موقت هم قبول کند، باز هم مانند گذشته به وعده هایش عمل نمی کند.

ارسال نظر

آخرین اخبار