امام جمعه گنبدکاووس:

امام جمعه گنبدکاووس گفت: جمهوری اسلامی موفقیت‌های چشمگیر خود در صنعت موشکی مانند حمله به پایگاه عین‌الاسد و خانه‌های جاسوسی ‌رژیم صهیونیستی در عراق را مدیون اراده بالای شهید تهرانی مقدم به عنوان پدر موشکی ایران است.

موفقیت‌های موشکی ایران مدیون شهید تهرانی‌مقدم است

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته گنبدکاووس، با گرامیداشت دهمین سالگرد شهادت سردار حاج حسن تهرانی اظهار کرد: تهرانی‌مقدم قول پیگیری صنعت موشکی ایران را به مقام معظم رهبری داد و از آن پس تا زمان شهادت گام‌های بلندی برای پیشرفت این صنعت برداشته شد.

وی افزود: تهرانی‌مقدم وصیت‌کرد بر روی قبرش نوشته شود "اینجا مدخل کسی است که می‌خواست اسرائیل را نابود کند" و شعارش این بود که فقط انسان‌های ضعیف به اندازه امکانات خود کار می‌کنند.

امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد: اگر امروز غصه‌ها از دل ملت ایران برداشته شده و یا پیروزی اخیر فرزندان این سرزمین در جنگ اراده‌ها و آخرین جمله فرمانده عملیات ایران به آمریکا با این مضمون که "این آخرین اخطار است و اگر شما مراعات نکردید هرچه اتفاق بیافتد مسوولیت آن با شماست" که باعث عقب‌نشینی آنها شد همگی در سفره تلاش این مجاهد بزرگ اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام ترابی با گرامیداشت سالروز ورود امام حسن عسکری (ع) به گرگان گفت: حضور این بزرگوار مایه افتخار جرجان زمین است و باید همگان این هفته را هفته فرهنگی ولایتمداری ایران اسلامی اعلام کنند.

وی همچنین با اشاره به سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از دانشمندان، راویان حدیث، چهره محبوب و مورد اعتماد اهل بیت (ع)، بیان کرد: عظمت آن بزرگوار به حدی است که زیارت بارگاه وی در شهرری از باب ثواب با زیارت اباعبدالله حسین(ع) برابری می‌کند.

امام جمعه گنبدکاووس با مهم دانستن گرامیداشت سالروز وفات حضرت معصومه(س)، گفت: قم به واسطه بارگاه ملکوتی حضرت معصومه، حوزه علمیه، بزرگان و علمایش به عنوان آشیانه اهل بیت(ع) شناخته می‌شود و لازم است تا به عنوان یکی از محورهای سفرهای پرورشی و تربیتی در اردوهای راهیان نور قرار گیرد.

حجت الاسلام ترابی در بخش دیگری از سخنانش با استناد به احادیث و روایات در رابطه با اهمیت خانواده و رفتار در منزل، اظهارداشت: خانواده یکی از نعمت‌های بزرگ، مهم و اساسی در تربیت فرزندان و اجتماع‌سازی است و در اسلام توجه به تشکیل خانواده و تحکیم آن بسیار مهم شمرده می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار