با حکم علی محمد زنگانه، استاندار گلستان، «مهدی دهرویه»، به عنوان سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه گنبدکاووس معارفه شد.

فرماندار جدید گنبدکاووس معرفی شد

به گزارش گلستان 24، با حکم علی محمد زنگانه، استاندار گلستان، «مهدی دهرویه»، سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه گنبدکاووس شد.

آیین معارفه و تکریم معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با حضور سید علی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، حجت الاسلام ترابی امام جمعه شهرستان، آخوند نوریزاد امام جمعه اهل سنت شهرستان، شادمهر نماینده مردم در مجلس، اعضای شورای تامین، مدیران دستگاه های اجرایی عصر شنبه برگزار شد.

در این مراسم از تلاش های «عبدالقدیر کریمی» تقدیر و مهدی دهرویه به عنوان سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه گنبدکاووس معرفی شد.

خدمت صادقانه مهم ترین ویژگی مدیران دولت انقلابی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در این مراسم با تاکید بر ضرورت خدمت بیشتر به مردم به‌عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی و رفع مسائل و مشکلات آنها، گفت: خدمت صادقانه و خالصانه به صاحبان اصلی انقلاب مهم ترین ویژگی مجموعه مدیران جهادی و انقلابی دولت سیزدهم است.

سید علی مهاجر افزود: خدمت به مردم علاوه بر قوانین جمهوری اسلامی، در آموزه‌های دینی هم مورد تاکید قرار دارد و هر مدیری که در مدار خدمت به مردم و کسب رضای خداوند حرکت نکند، بازنده میدان خواهد بود.

وی بیان کرد: بر این اساس تکریم و معارفه مدیران در نظام اسلامی ما مساله انتقال قدرت نیست بلکه انتقال تکلیف، تعهد، وظیفه و یک بار سنگین مسوولیت است و آنچه در پایان مسوولیت باقی می‌ماند میزان خدمت به مردم است ضمن اینکه با تغییر مدیران زمینه روحیه و انرژی جدید برای خدمت بیشتر به ولی نعمتان انقلاب فراهم می‌شود

مهاجر ادامه داد: شرایط امروز کشور ما می‌طلبد تا مدیران مطابق این ویژگی‌ها و با کار و تلاش جهادی صادقانه و خالصانه در چارچوب قوانین کشور و مرام‌نامه دولت سیزدهم، بیش از پیش به مردم خدمت کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار