نیروی مقاومت لبنان و ارتش سوریه در ادامه بازپس‌گیری شهر تاریخی تدمر در مرکز سوریه، دو منطقه دیگر در غرب این شهر را آزاد و از وجود عناصر داعش پاکسازی کردند.

حزب‌الله و ارتش سوریه ۲ منطقه را در غرب «تدمر» سوریه آزاد کردند+نقشه

به گزارش گلستان 24،  در ادامه عملیات پاکسازی مناطق غربی حومه شهر تدمر (پالمیرا) نیروهای حزب‌الله به کمک نیروهای سوری شب گذشته حملات جدیدی علیه مواضع عناصر تروریستی داعش در جنوب غرب حومه تدمر آغاز کردند.

نیروهای سوری و نیروهای حزب الله توانستند بعد از درگیری با عناصر داعش، منطقه «المشتل» واقع در جنوب قصر الحیر غربی در حومه غربی تدمر را پاکسازی کنند.

ساعاتی پس از پاکسازی منطقه المشتل، نیروهای حزب الله و نیروهای سوری موفق شدند، منطقه قصر الحیر غربی را نیز آزاد کنند.

 

به گزارش فارس، اجساد ده‌ها تن از عناصر داعش در عملیات شب گذشته بر روی زمین مانده و همچنین ده‌ها تن دیگر نیز زخمی شده اند.

نیروهای حزب‌الله و نیروهای سوری در چند روز گذشته موفق شدند مزارع «ابوفواریس» و «القدری» واقع در غرب حومه شهر تدمر را به طور کامل از وجود عناصر داعش پاکسازی کنند.

بیشترین درگیری بین نیروهای سوری و حزب الله با عناصر داعش در چند روز گذشته در مناطق غرب و جنوب غرب و شمال غرب حومه شهر تدمر گزارش شده است.

 

با پیشروی و پاکسازی مناطق غربی و جنوب غربی و شمال غربی حومه شهر تدمر در روزهای گذشته حملات تروریست های داعش به میادین و چاههای نفتی در شرق استان حمص بطور کامل دفع شده است.

شهر تاریخی و باستانی تدمر یا «پالمیرا» در استان حمص سوریه و در 216 کیلومتری دمشق واقع شده که 31 اردیبهشت امسال به تصرف عناصر تروریستی داعش درآمد.

با سقوط شهر پالمیرا، عناصر تروریستی داعش، صدهها تن از شهروندان را قتل عام کردند و تعداد زیادی از اشیاء باستانی شهر تخریب و غارت کردند.

ارسال نظر

آخرین اخبار