معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار :

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: گفتار ما باید به عمل تبدیل شود تکیه به دانش بومی و استفاده از ظرفیت های درونی نظام در جهت رفع مشکلات کشور و استان و همچنین برگزاری و اداره جلسات جهت رفع مشکلات و دغدغه مردم استان در حد توان و با تلاش های شبانه روزی مورد تاکید قرار داد.

گفتار ما باید به عمل تبدیل شود

به گزارش گلستان 24، سید علی مهاجر در نخستین نشست اعضای دومین دوره شورای اجرایی خانه احزاب استان اظهار کرد: حفظ کرامت انسانی مسئولین دلسوز،باور به همگرایی نگاه به آموزه های دینی و بیان همه واقعیت ها به مردم باید سرلوحه همه ما باشد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به این موضوع که احزاب و گروه های سیاسی پیش قراولان توسعه و خدمت رسانی به مردم می باشند، آمادگی مجموعه معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری را بمنظور برگزاری جلسات دوره ای بصورت فصلی، استفاده از ظرفیت نمایندگان کمیته های فرعی خانه احزاب استان در شوراهای مختلف استانداری و همفکری و تعامل دوجانبه با گروهها و احزاب سیاسی استان در جهت پیشبرد ،توسعه واهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم استان اعلام کرد.

همچنین در این نشست" هادی احمدی " مدیر کل دفتر امور سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری نیز ضمن تبریک انتخاب شایسته اعضای شورای اجرایی خانه احزاب استان به رتبه بالای استان در کشور در موضوع مشارکت سیاسی،حقانیت نظام بر امر حکومت حق و سهیم بودن مردم در امر حکومت اشاره و بر بحث آموزش به اعضای احزاب و گروههای سیاسی با نگاه منطبق بر تعالیم دینی تاکید کرد.

در این نشست رئیس دوره ای خانه احزاب استان ضمن گزارش عملکرد،خواستار همگرایی،همفکری و تعامل استانداری با احزاب و گروههای سیاسی استان در جهت پیشبرد اهداف و رفع مشکلات استان در حوزه های مختلف گردید.

گفتنی است: این نشست با هدف آشنایی،ارائه گزارش از عملکرد اولین دوره شورای اجرایی خانه احزاب و بیان مشکلات کلی استان در حوزه های مختلف اقتصادی،اجتماعی و سیاسی استان در یک فضای گرم و صمیمانه ای برگزار شد.

همچنین هر یک از روسای فراکسیون های مختلف به بیان نظرات ،پیشنهادات و مشکلات استان پرداخته و خواستار رفع آن مشکلات با استفاده از ظرفیت جامعه احزاب و گروههای سیاسی استان شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار