مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان:

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان گفت: این خانه احسان در محله انجیراب گرگان با مسئولیت حجت الاسلام حامد حسام راه اندازی شده است.

اولین خانه احسان در گلستان راه اندازی شد

به گزارش گلستان 24، محمدمهدی سلمان زاده  در گرگان اظهارکرد: با حضور نمایندگان گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان گرگان و بهزیستی استان، به حجت الاسلام «حامد حسام» به عنوان مسئول خانه احسان محله انجیراب در جهت کاهش آسیب های اجتماعی این محله معرفی و حکم مسئولیت وی اعظا شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان با بیان اینکه خانه احسان محله در جهت کاهش آسیب های اجتماعی در محله راه اندازی می شود، افزود: در این خانه میز خدمت از سوی دستگاه های دیگه صورت می گیرد و این خانه با کمک مردم و ساکنین  آن محله به همه امورات در محله خدمت رسانی می کند.

وی ادامه داد: در استان گلستان شهر گرگان و محله انجیراب توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) انتخاب شد که بخشی از هزینه های خدمت رسانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) انجام می شود.

سلمان زاده اظهارداشت: این محله به ۷ مسئول پهنه توسط مسئول خانه احسان انتخاب شدند و هر کوچه نیز دارای شهردارانی هستند تا در شناسایی آسیب ها و رفع مشکلات کمک می دهند.

وی، مزیت این طرح را استفاده از ظرفیت از نوجوانان و جوانان زیر ۳۰ سال عنوان کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار