نماینده مردم شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۰ درصد از جمعیت استان گلستان در حوزه انتخابیه بنده بوده و انتظار می‌رود ۱۰ درصد مدیران شایسته، توانمند و انقلابی از حوزه انتخابیه بنده و از همه قومیت‌ها انتخاب شود.

یک بام و دو هوای آقای نماینده/ از ادعای عدم دخالت در عزل و نصب تا انتظار انتصاب مدیران از حوزه انتخابیه

به گزارش گلستان ۲۴؛ غلامعلی کوهساری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان در مورد دخالت نمایندگان در عزل و نصب مدیران استانی و شهرستانی اظهار کرد: بنده در هیچ مورد دخالتی نداشتم و هر کس مدعی این مطلب است مستندات مربوطه را ارائه دهد، برخی از مدیران استانی درباره جابجایی و تغییر مدیران شهرستان‌های آزادشهر و رامیان از بنده نظرخواهی کردند که تاکنون نظر خاصی در این موارد بیان نکردم.

* تغییر نیروهای انقلابی در دولت انقلابی و مردمی سیزدهم جایز نیست

وی تصریح کرد: در جلسه‌ای با استاندار جابجایی مدیران را حق دولت بیان کرده اما باید بگویم تغییر نیروهای انقلابی در دولت انقلابی و مردمی سیزدهم جایز نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: به طور مثال تغییر مدیرکل فنی و حرفه ای که یک نیرو انقلابی بوده و رتبه نخست را در ارزیابی عملکرد خود در یکسال گذشته اخذ کرده و برادر دو شهید است جای سوال دارد و انتظار داریم در تغییر مدیران، استاندار به این معیارها توجه کند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ درصد از جمعیت استان گلستان در حوزه انتخابیه بنده بوده و انتظار می‌رود به اندازه این ۱۰ درصد مدیران شایسته، توانمند و انقلابی از حوزه انتخابیه بنده از همه قومیت‌ها انتخاب شود.

* برخی جابجایی‌ها قبل از اینکه به ضرر دولت باشد به ضرر مردم خواهد بود

کوهساری گفت: باید در جابجایی و تغییر مدیران نهایت دقت و توجه صورت گیرد تا در مدت زمان کوتاه مجبور به تغییر مجدد مدیر نشویم زیرا این جابجایی قبل از اینکه به ضرر دولت باشد به ضرر مردم خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شایسته‌سالاری، توانمندی، انقلابی بودن، جهادی عمل کردن از جمله معیارهای انتخاب مدیران باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار