روحانی اهل سنت عراق:

رییس جمعیت علمای اهل سنت عراق با تمجید از ویژگی‌هایی همچون صداقت، ثبات در قدم و توجه به وحدت و انسجام اسلامی در سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت:حاج قاسم سلیمانی نه فقط ایرانی و نه فقط فرزند کرمان بود بلکه فرزند اسلام بود زیرا در مدرسه امام خمینی (ره) که بر پایه تعالیم اسلامی بنا شده بود، درس‌های زیادی از جمله صداقت و تواضع، ثبات در قدمریال شجاعت و توجه به وحدت و انسجام آموخته بود.

حاج قاسم سلیمانی نه فقط فرزند کرمان که فرزند اسلام بود

به گزارش گلستان 24، "خالد عبدالوهاب ملا"  شب گذشته در همایش تقریب و مقاومت اسلامی در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و در جمع علما و مردم شیعه و اهل سنت گنبدکاووس اظهار کرد: سردار سلیمانی با اینکه می‌دانست و یقین داشت که آمریکا و رییس جمهور آن یعنی ترامپ قصد کشتن او را دارند اما باز هم حضوری فعال در جبهه مقاومت عراق و سوریه داشت و به ندای کمک مستتضعفان و مظلومان منطقه لبیک می‌گفت.

وی ادامه داد: آمریکا با شلیک موشک سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را هدف قرار داد و بدن آنها را تکه تکه کرد و جز دستی از سردار باقی نگذاشت و این دست برای ما نشانه و رسالتی داشت که همان دفاع از اسلام در برابر دشمنان است که باید از آن درس بگیریم.

رییس جمعیت علمای اهل سنت عراق همچنین با تمجید از وجود وحدت و همبستگی بین اقوام و مذاهب در گلستان و حوزه‌های علمیه آن گفت: اینها همگی نتیجه مکتب و مدرسه بنیان گذاشته شده توسط حضرت امام خمینی (ره) است که باید قدردان آن باشیم.

عبدالوهاب ملا به حضور تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان اهل سنت در مدارس دینی استان گلستان و گنبدکاووس اشاره کرد و افزود: اینها که آینده سازان ایران اسلامی هستند و نیز حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهدای جبهه مقاومت، نقشه دشمنان و جنگ نرم آنها علیه ملت ایران را خنثی کردند.

وی اضافه کرد: امروز دشمنان در جنگ نرم خود علیه امت‌های اسلامی هیچ چیز را مقدس نمی‌داند نه مسجد، نه علما و مراجع، نه قبور بزرگان دینی (بقاع متبرکه) و نه خون شهیدان را اما ما باید مقابل این حربه دشمن بایستم و با صدای بلند بگوییم همه آنچه را که شما مقدس نمی‌دانید، برای ما مقدس هستند و این تقدس بودن را به فرزندان خود از دوره شیرخوارگی یاد دهیم.

عبدالوهاب ملا همچنین گفت: ملت ایران امروز نعمت بزرگ وحدت و همبستگی بین اقوام و مذاهب، آزادی قانونمند برای انجام عقاید و داشتن مدارس دینی و نیز رهبر بزرگی چون آیت الله خامنه‌ای دارند که بسیاری از ملت های مسلمان نسبت به این نعمات غبطه می‌خورند.

وی ادامه داد: ملت ایران این نعمات را از مدرسه امام خمینی (ره) آموخته و باید قدردان آن و رهبری خود باشند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار