استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: انتخابات این استان با وجود نامزدهایی از همه تفکرات سیاسی، رقابتی‌تر از همیشه است و بر همین اساس مشارکت مردم گلستان در انتخابات امروز فراتر از انتظار خواهد بود .

انتخابات این دوره رقابتی‌تر از همیشه است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، علی محمد زنگانه صبح امروز پس از انداختن رای در صندوق و شرکت در انتخابات اظهار کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۱۶ نامزد از همه سلایق سیاسی، همه اقوام و مذاهب شیعه و سنی توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند که در تاریخ این استان بی‌سابقه بود.

زنگانه با اعلام آمادگی شعبه‌های اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم گلستان از مردم خواست که هرچه زودتر رای خود را در صندوق های اخذ رای بیندازند.

وی ادامه داد: برای برگزاری انتخابات در استان، هزار و ۵۱۵ شعبه اخذ رای در مناطق روستایی و شهری توسط ستاد انتخابات استان مستقر شده است.

طبق گزارش ستاد انتخابات گلستان، در این استان یک میلیون و ۴۳۳ هزار و ۳۲۹ گلستانی واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که این تعداد را ۷۱۷ و ۷۷۶ نفر مرد و ۷۱۵ هزار و ۵۵۳ نفر زن تشکیل می‌دهند.

گلستان هفت نماینده از ۶ حوزه انتخابیه استان در مجلس شورای اسلامی او ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه یازدهم اسفند همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار