همزمان با پایان مذاکرات هسته ای ایران و 1+5

دومین جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا با محوریت استکبار ستیزی همزمان با شانزدهم آذر ماه برگزار می شود

دومین جایزه بزرگ بین المللی مرگ بر آمریکا

به گزارش گلستان 24 : دومین دوره جایزه بزرگ «مرگ بر آمریکا» در دو بخش اصلی (عکس، پوستر، کاریکاتور) و جانبی (مستند و کلیپ، سرود، مقاله، وبلاگ، نرم افزار و اپلیکیشن موبایل) هم زمان با پایان مذاکرات هسته‌ای و فرا رسیدن 16 آذر روز دانشجو برگزار می‌شود. این جایزه بزرگ با موضوعات : "چرا مرگ بر آمریکا؟"، "چرا آمریکا غیرقابل اعتماد است؟"، "آمریکا و عهدشکنی"، "آمریکا و خودبرتربینی"، "آمریکا و حقوق بشر"، "آمریکا و ظلم"، "آمریکا و اسلام‌هراسی"، "آمریکا و ایران‌هراسی"، "آمریکا در چنبره صهیونیسم جهانی"، "آمریکا و استعمار فرانو"، "دموکراسی دروغین در آمریکا"، "آمریکا و دیکتاتوری" و "آمریکا و جنبش 99%" و همچنین "آمریکا و تروریسم پروری" برگزار می گردد.

dw-usa

این جشنواره با حمایت و همت حزب‌الله سایبر، سازمان فضای مجازی سراج، سازمان هنری رسانه‌ای اوج، خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری فارس و شبکه نصر‌ تی‌وی برگزار می‌شود.

آثار ارسالی به دبیرخانه جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا در دو بخش اصلی و جانبی بررسی خواهند شد.

موضوعات بخش اصلی عبارتند از : عکس، پوستر و کاریکاتور

و موضوعات بخش جانبی نیز عبارتند از : مستند و کلیپ، سرود، مقاله، وبلاگ و نرم افزار ها و اپلیکشن های موبایل

در بخش اصلی جوایز نفرات اول در هر بخش 100 میلیون ریال، نفرات دوم در هر بخش 50 میلیون ریال و نفرات سوم در هر بخش 20 میلیون ریال است.

در بخش جانبی نیز جوایز نفرات اول در هر بخش 30 میلیون ریال، نفرات دوم در هر بخش 15 میلیون ریال و نفرات سوم در هر بخش 7 میلیون ریال است

گفتنی است اختتامیه این جایزه بزرگ همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

اطلاعات تکمیلی و نحوه ارسال آثار و اسامی داوران متعاقبا اعلام خواهد شد. همچنین سایت رسمی دبیرخانه دائمی این جشنواره، به‌نشانی www.dw-usa.com در دسترس است.

usa

ارسال نظر

  • فرناز
    0

    مرگ بر امریکا

آخرین اخبار