علی مطهری در پاسخ به این سوال که ساختار مجلس آینده را چطور می بینید ، گفت: مجلس آینده هر چه باشد از مجلس فعلی بهتر است .

پیش بینی علی مطهری از مجلس آینده در گلستان + عکس

 به گزارش گلستان 24، علی مطهری نماینده مردم تهران ، ری ، شمیرانات و اسلامشهر که برای حضور در جشن بزرگ امید به سالن ورزشی شهدای روستای محمدآباد شهرستان علی آبادکتول سفر کرده است، در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری زرین نامه به 2 سوال پاسخ کوتاه داد.

وی در پاسخ به سوال اول که مجلس آینده و ساختار آن را به لحاظ گروه های سیاسی مختلف داخلی چطور می بینید ، عنوان کرد: مجلس آینده هر چه باشد از این مجلس فعلی بهتر است.

وی به ارائه توضیحات بیشتر در این مورد نپرداخت و علیرغم درخواست ، دلایل خود را مبنی بر دفاع از سخن خود مطرح نکرد .

نماینده مردم تهران در پاسخ به سوال دوم مبنی بر اینکه نظر شما درباره حکم مهدی هاشمی و زندانی شدن وی در زندان اوین بخاطر اتهاماتش چیست ، گفت: در این زمینه نمی توانم حرف بزنم . بهتر است چیزی نگویم .

گفتنی است علی مطهری فرزند استاد شهید مرتضی مطهری از متفکران برجسته شیعه در سال های نخست انقلاب اسلامی است که امشب برای حضور در این مراسم به همراه خانواده اش به شهرستان علی آبادکتول آمده بود.

وی در سال های گذشته نطق های جنجالی در مجلس داشته و مواضعی اتخاذ کرده که بیشتر به یک نوعی ساختار شکنی شباهت دارد و گاها خوراک خوبی برای رسانه های مغرض داخلی و معاند خارجی بوده است.

 

http://zarinnameh.ir/images/mordad/motahari%2021.jpg

 

http://zarinnameh.ir/images/mordad/motahari%208.jpg

انتهای پیام/

ارسال نظر

  • یاحسین جان
    0

    آقای نوروزی نماینده شهرستان علی آباد،شنیدید که آقای مطهری چی تلاوت فرمودند ؟؟؟؟؟
    مجلس آینده هرچه باشد ازالان بهتراست.
    جناب آقای مطهری ما اجازه نمیدهیم مجلس به دست نااهلان بیافتدکه امسال شما خوششون بیاد.ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.
    وآقای نوروزی واقعا جای شما توی این جشن نبود....

آخرین اخبار