احمد ملاشاهی، در تشریح راه های نفوذ آمریکا به کشور؛

ذوق زدگی بعد از توافق و بزک چهره آمریکا، ورود به هر موضوعی غیر از موضوع هسته ای، جریاناتی که به ورود کالاهای آمریکایی به کشور چراغ سبز نشان می دهند وفضای مجازی بدون نظارت و افسار گسیختگی در این حوزه، راه های نفوذ آمریکا به ایران است.

بستن راه نفوذ آمریکا به کشور، تنها را پیروزی در مذاکرات است

احمد ملاشاهی، کارشناس رسانه و فعال فرهنگی استان گلستان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، با بیان این که در این که آمریکا ایران را دشمن مسلم خود می داند تردیدی نیست، می گوید: سند های جنایات آمریکا نه کم است و نه می توان آن ها را فراموش کرد. به خصوص که همین حالا هم این جنایات در حال انجام است. 

وی معتقد است همانگونه که ما می گوییم دولت جدید ایران در پی تغییر تاکتیک است، طرف مقابل هم در پی تغییر تاکتیک است. تمام آنچه که ما می خواهیم این است که بعد از توافق، فرصت بیشتری برای تعامل با جهان بدست بیاوریم. اما آنچه که آمریکا از توافق می خواهد، فرصت های نفوذ در قلب مقاومت مقابل خودش است.

بستن راه نفوذ آمریکا به کشور، تنها را پیروزی در مذاکرات است

"تسخیر لانه جاسوسی" بزرگترین سد انقلاب اسلامی در مقابل نفوذ آمریکا

ملاشاهی در ادامه تسخیر لانه جاسوسی را بزرگترین سد انقلاب اسلامی در مقابل نفوذ آمریکا می داند و می گوید: امام (ره) آن را انقلاب دوم نامید که بزرگتر از انقلاب اول بود. دست آورد لانه جاسوسی یک پیروزی بود که به تمام دستاورد های انقلاب اسلامی می ارزید. آن هم سد کردن راه نفوذ آمریکا در ایران بود.

وی می گوید این که ما با وجود جنگ تحمیلی و با وجود حمایت ده ها کشور و آمریکا از دشن ما در جنگ، مردم ما در داخل کشور آرامش داشتند و تشتت، اختلال و درگیری در کشور بین جریان های مختلف وجود نداشت، به علت عدم نفوذ آمریکا در ایران بود. یعنی ما با آمریکا در بیرون از مرز های خود می جنگیدیم.

احمد ملاشاهی تاکید می کند هر زمان که با کمک برخی از عناصر، روزنه ای برای نفوذ آمریکا فراهم می شد، حوادث و فتنه های خطرناکی در کشور شکل می گرفت و عجیب این است که راهکار و نسخه درمان همان حوادث و فتنه ها هم، زمانی برای کشور محقق می شد که جلوی نفوذ آمریکا گرفته می شد.

 

ذوق زدگی بعد از توافق،  امید آمریکا برای نفوذ در ایران

این کارشناس رسانه می گوید در حال حاظر، تنها امید آمریکا برای نفوذ به داخل کشور و ابزار روانی وی برای رسیدن به این هدف، ذوق زدگی و بزک شدن چهره آمریکا توسط برخی افراد بعد از توافق است. موضوعی که در آن به مردمی که شاهد جنایات آمریکا بودند تلقین می شود که آمریکا را دوست داشته باشند! اقدامات این چنینی بر افکار عمومی ، باعث شده است رهبر انقلاب اسلامی موضوع خطر نفوذ آمریکا را بعد از توافق مطرح کنند. برای این که به لحاظ فکری این جریان پشتوانه ای نداشته باشد، علنا اعلام کردند که استکبار ستیزی ما هیچ پایانی ندارد.

بستن راه نفوذ آمریکا به کشور، تنها را پیروزی در مذاکرات است

ورود به موضوعی غیر از هسته ای، بهانه ای برای نفوذ آمریکاست

وی معتقد است قوی ترین ابزار نفوذ آمریکا در حال حاظر، جریانی است که به ورود کالاهای آمریکایی چراغ سبز نشان می دهد. عمده این کالاها غیر ضروری است و در پی آن کلید حل اقتصاد کشور را در گرو روابط با آمریکا معرفی می کنند. این در حالی است که یکی از خطوط مقام معظم رهبری در جریان مذاکرات، این بود که مذاکرات فقط بر سر موضوع هسته ای باشد و کشاندن آن به سایر موضوعات، از موارد نهی شده است. در حقیقت کشاندن پای آمریکا به موضوعات غیر از موضوع هسته ای، ایجاد بهانه و راه نفوذ برای آمریکاست.

البته ابزار روانی و وسوسه های اقتصادی و اقدامات فرهنگی نیز صورت می گیرد تا ذهن مردم به لحاظ فرهنگی، پذیرای فرهنگ آمریکایی باشد. ابزار عمده آمریکا برای نفوذ فرهنگی، فضای مجازی بدون نظارت و افسار گسیختگی در این حوزه است. آنچه که قرار است در فضای مجازی افسار گسیخته صورت بگیرد کمرنگ کردن باور های دینی، رونق تفکر سکولاریسم، حذف حساسیت ها و غیرت های دینی است  که مسلما تنها با تحقق این موضوعات نفوذ آمریکا هم محقق می شود.

ارسال نظر

آخرین اخبار