روحانی در همایش روز ملی مهندس:

رئیس جمهور گفت: اوایل انقلاب می‌گفتند که جنگنده‌های پیشرفته F۱۴ را پس بدهیم چون اینها خیلی پیشرفته هستند، پس بدهیم و پولش را بگیریم.

مخفی‌کاری ایران در موضوع هسته‌ای "دروغ بزرگ" است

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز دوشنبه طی سخنانی در همایش روز ملی مهندس گفت: اوایل انقلاب برخی می‌گفتند که جنگنده‌های پیشرفته F14 را پس بدهیم چون اینها خیلی پیشرفته هستند، پس بدهیم و پولش را بگیریم.

وی افزود: عده‌ای می‌گفتند که این جنگنده‌ها در ایران می‌ماند و و زنگ می‌زند چون ما نمی توانیم اینها را نگه داریم.

رئیس جمهور تصریح کرد: اینکه می‌گویند ایران در فناوری هسته‌ای مخفی کاری کرده است، یک دروغ بزرگ است. ما اول سراغ آنها رفتیم؛ ما می‌خواستیم برای اهداف صلح‌آمیز و انرژی نوین هسته‌ای غنی سازی کنیم.

روحانی ادامه داد: ما در میدان رقابت موفق هستیم. موفقیت‌هایی تاکنون دیپلمات‌های ما به دست آورده‌اند و الان هم با تمام توان در مسیر هستند. چه برای یک توافق جامع موفق شویم یا نشویم، دیپلمات‌های ما افتخار تاریخ ملت ما هستند.

وی خاطر نشان کرد: اگر ابولا هم باشد باید با آن مبارزه کنیم، هوای ناسالم باشد هم باید مبارزه کنیم. باید روی سوخت کارخانه‌ها و وسائل گرمایش‌زا باید کار کنیم. در جایی که ریزگرد هست باید دست روی دست بگذاریم؟ اول باید از بلندشدن خاک جلوگیری کنیم، یکی از بحث‌های ما با عراق همین ریزگردهاست.

رئیس جمهور تصریح کرد: قرار ما این است که در این دولت در مورد همه واکسن‌هایی که نیاز داریم در یک بازه زمانی 5 ساله، به خودکفایی برسیم.

ارسال نظر

آخرین اخبار