شیطان با وعده و عید و وسوسه های فراوان ابزار خود را چنان پرزرق و برق نشان میدهد تا انسان گرفتار در هوای نفسانی جذب شود. و فقط انسانهای دارای تقوا میتوانند مقاومت کنند و در دام شیطان قرار نگیرند.

آیا شما حاضرید به شیطان بزرگ دست بدهید و بخندید؟

دشمنی شیطان و انسان برکسی پوشیده نیست و این دشمنی از زمان خلقت آدم تا روزی که شیطان از خداوند مهلت گرفته است ادامه خواهد داشت . شیطان از هرفرصتی جهت ضربه زدن استفاده خواهد کرد تا انسان از مسیر حق خارج گردد

به گزارش گلستان 24: شیطان با وعده و عید و وسوسه های فراوان ابزار خود را چنان پرزرق و برق نشان میدهد تا انسان گرفتار در هوای نفسانی جذب شود. و فقط انسانهای دارای تقوا میتوانند مقاومت کنند و در دام شیطان قرار نگیرند.

مذاکره با امریکا

انقلاب اسلامی از زمان تشکیل تاکنون مسیر پرفراز و  نشیبی را طی کرده است و هر روز در آزمایشی سخت دچار میگردد . استقلال طلبی در مرزها . ترور ، کودتا، جنگ ، تحریم ، فتنه که هر کدام برای از بین بردن حکومتی کافی است . اما به لطف خداوند این کشور بخاطر داشتن ولایت فقیه و مردم در صحنه توانسته یکی یکی از این مراحل سخت بگذرد و شاهد هستیم در حالی که تمامی کشورهای منطقه در جنگهای داخلی و درگیری ها  میسوزند ، ایران به لطف خون شهدا و ایثارگران در امنیت و آرامش بسر میبرد و با اقتدار در نظام بین الملل ظاهر میشود .

در این میان دشمنان قسم خورده ایران هیچگاه برای ضربه زدن به ایران کوتاه نیامده و هر لحظه به بهانه ای (حقوق بشر، تروریست ، قدرت نظامی و موشکی ، هسته ای و...) فشارهای گوناگونی وارد میکنند و از تحریم مردم حتی در صنایع غذایی و بهداشتی ، ترور دانشمندان جوان و تحریم علم روز برای ایران دریغ نکردند.

آمریکا که طبق فرمایش امام خمینی شیطان بزرگ و دشمن ماست نیز با کمک انگلیس و اسرائیل جبهه باطل را تشکیل داده و موضوع روز یعنی انرژی هسته ای را دستاویزی برای تبلیغات گسترده علیه کشور کردند . که با مدیریت خوب ایران مذاکرات 5+1 شکل گرفت و همین امر ، یعنی طرفیت یک تنه ایران در مقابل 6 کشور ابر قدرت جهان ، نشان دهنده قدرت ایران است .

مذاکره با امریکا

در دولت تدبیر و امید شاهد بودیم ارتباطات جدید و مستقیم با آمریکا دشمن اصلی ایران برقرار گردید (مذاکرات تلفنی رئیس جمهور و مذاکرات مستقیم ظریف با جان کری ) و در روند ادامه این مذاکرات نخبگان و دلسوزان علی الخصوص مقام معظم رهبری رهنمود و اشتباهات مذاکره با امریکا را گوشزد فرمودند.

مذاکره با امریکا

نکته مهم و قابل توجه آن است آیا حتی نتیجه دادن مذاکرات به زعم آقایان و برگرداندن گوشه ای از اموال خودمان و کم شدن تحریم ها ، در مقابل گوهرگرانمایه ای که از دست می دهیم  ، ارزش دارد .

و اینک یک سوال ؟ آیا شما حاضرید به شیطان بزرگ دست بدهید و بخندید و راضی باشید ؟ آیا شما حاضرید مذاکره مستقیم با شیطان را دستاورد مهم بدانید؟ آیا نشست و برخاست با شیطان بزرگ برای شما افتخار است؟ و ...

مذاکره با امریکا

ارسال نظر

  • زیبا
    0

    آقایانی که تصور می کنند با مزاکره می توانند مشکلات بی تدبیری و کم کاری خود را در عرصه مدیریت کشور حل کنند اشتباه بزرگی کرده اند با اسرار در ادامه مذاکرات اقتدار کشور را زیر سوال برده اند

  • جمشید
    0

    نه ما حاضر نیستیم با شیطان دست بدیم

  • گلستان بلاگ
    0

    سلام. باتشکر. این مطلب با نام خودتان در گلستان بلاگ منتشر شد
    http://golestanblog.ir/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D8%B4%D9%85%D8%A7-%D8%AD%D8%A7%D8%B6%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%B7%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D8%AF%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D9%88/

آخرین اخبار