خیانت شبکه من و تو؛

من و تو که بارها و بارها هدف گیری ها و موضع گیری های معنادار خود را در طول سالیان فعالیتش به مخاطبین ثابت کرده، این بار نیز در فاجعه منا هویت خود را بر همگان آشکار ساخت.

دفاع ناشیانه شبکه من‌ و‌ تو از عملکرد آل‌سعود در فاجعه‌ منا +کلیپ

به گزارش گلستان24؛ در حالی که فاجعه منا یک رسوایی تمام عیار را برای رژیم آل سعود رقم زد اما شبکه فارسی زبان "من و تو" که همیشه به بحث های ناسیونالیسم ایرانی در برابر ناسیونالیسم عربی دامن می زند این بار ترجیح داد به نفع وهابیت آل سعود در برابر ایران و ایرانی داوری کند.

 

رصد برنامه های شبکه من و تو طی روزهای بعد از فاجعه منا گویای دفاع تمام قد این شبکه از خاندان منحوس آل سعود است.

 

این شبکه وابسته به دستگاه سلطنتی انگلیس، با به کارگیری تکنیک بازی با کلمات و استفاده از کلید واژه هایی چون "ازدحام جمعیت"، "مردان قوی هیکل"، "هجوم جمعیت"، "شلوغ کردن ایرانی ها" و "بازی های سیاسی ایران" در صدد توجیه رفتار غیرمسئولانه دولت عربستان برآمد.

 

شبکه لندنی من و تو در بخشی دیگر از گزارش های خود، ایرانی ها را مقصر فاجعه منا معرفی کرد و به مخاطبانش اینگونه القاء کرد که نباید دولت آل سعود را در این ماجرا مقصر دانست و متهم کرد!

 

 

کلیپ/ دفاع تمام قد شبکه من و تو آل سعود

 

Flash version 9,0 or greater is required

You have no flash plugin installed

Click here to download latest version

 

لینک دانلود

 

 

این در حالی است که روایت شاهدان عینی ایرانی و غیرایرانی از ماجرای منا حکایت از بی عرضگی، سوء مدیریت و خصومت آل سعود دارد. همچنین بسیاری از این شاهدان از تعمدی بودن این فاجعه خبر داده اند.

 

شایان توجه است که اتاق خبر شبکه من و تو در حالی در این روزها به زخم های بازماندگان و خانواده های جان باختگان فاجعه منا نمک می پاشد که به دلیل افت شدید مخاطب، حال و روز خوبی ندارد.

 

اتاق خبر شبکه من و تو که این روزها با مشکل جدی کمبود نیروی متخصص و حرفه ای روبرو است و مدام آگهی استخدام صادر می کند، به سردبیری "پانته آ مدیری" اجرا می شود.

 

نکته جالب توجه دیگر اینکه پانته آ مدیری به عنوان سردبیر گروه خبر سیاسی، از حداقل های حوزه خبری هم برخوردار نیست. او در برابر دوربین از ادای عبارت"لبیک اللهم لبیک" عاجز بود. این گاف ها و سوتی ها در حالی رخ می دهد که تمام برنامه های شبکه من و تو ضبطی بوده و این شبکه ماهواره ای به اصطلاح حرفه ای هیچ برنامه زنده ای ندارد.

/جام نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار