محمد حسین امیریان، از مبلغین گرگان – روستای قرق و فعال فرهنگی استان گلستان در مصاحبه اختصاصی با گلستان24:

محمد حسین امیریان: مسئولین سخنان رهبری را درباره فساد مالی جدی بگیرند!!

«نگذاریم کانونهاى چرکین شکل بگیرند که علاج آنها مشکل باشد/ما اگر میخواهیم مردم در صحنه‌ی اقتصاد باشند، باید صحنه‌ی اقتصادی امنیت داشته باشد/آنچنان بگسترانید که نگذارید در یک گوشه‌ای ناسلامتیِ اقتصادی به‌وجود بیاید و این وسوسه‌ها کارگر بشود/نگذارید که فساد و رشوه و پارتی‌بازی و اسراف و تجمّل و خرجهای زیادی و مانند اینها، در دستگاهتان نفوذ بکند« این سخنان رهبری در سال های متمادی خبر از فاجعه ای هولناک می  دهد که بعد از آنکه در تمام آحاد جامعه رسوخ کرد، آن را در هم خواهد شکست!

c847f81580d8b71c19085462e7056784_XL

محمد حسین امیریان،  از مبلغین از مبلغین گرگان – روستای قرق و فعال فرهنگی  استان گلستان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، در رابطه با این جمله رهبر فرزانه انقلاب که می فرمایند:«مبارزه با فساد مالی نیازمند عمل است نه شعار و حرف» این موضوع را یکی از دغدغه های مهم رهبری در این سال ها برشمرد و گفت:یکی از دغدغه های رهبری، وجود انحرافات مالی بعضی از کسانی که به نحوی تحت نفوذ بوده اند، است.تجربه نشان داده است که اگر ایشان یک مسئله را خیلی جدی بیان می کنند، یقینا آینده این مطلب برای ایشان روشن است و میدانند که این روند به کجا کشیده خواهد شد.

وی با بیان این که ما باید این موضوع را یک تهدید جدی تلقی کنیم ادامه داد: باید بدانیم که آقا در پس این حرف خود می خواهد یک سری از مسائل را به ما گوشزد کند که می تواند خدایی نکرده یکی از عوامل گسترش فساد در جامعه همین فساد مالی باشد که متاسفانه از بعضی افراد که در جامعه صاحب منسب هستند شروع می شود.

1593179_214

محمد حسین امیریان افزود: ما در سالهای اخیر افرادی مثل آقای خاوری را داشتیم با آن اختلاص میلیاردی که خیلی ها را نسبت به این مسئله بد بین کرد.لذا همیشه حرف ها و خط مشی های ایشان نصب العین قرار گرفته و می گیرد.

امیریان با گفتن این که مسئولین باید به حرف های رهبری کمال توجه را داشته باشند خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی از مسئولین در سال های اخیر در توجه به راهکار هایی که آقا دادند کم لطفی کردند. مثلا در بحث اقتصاد مقاومتی ،مقام معظم رهبری  در اوایل تحریم و به گفته بعضی ها قبل از تحریم به آن اشاره کردند، خیلی ها جدی نگرفتند و ما میبینیم که تنها راه برون رفت از تحریم هایی که ناجوان مردانه به ما تحمیل می کنند همان بحث اقتصاد مقاومتی است.

امروز هم مسئولین باید برای این حرف آقا برنامه ریزی کنند و مطالبات رهبری را در بحث فساد مالی جدی بگیرند و انجام دهند.

ارسال نظر

آخرین اخبار