گروه تروریستی تکفیری داعش روز گذشته یک جوان اهل سنت عراقی ساکن در شهر موصل مرکز استان نینوی و یک پیرمرد اهل سنت عراقی ساکن استان الانبار در عراق را با گردن زدن و شلیک گلوله اعدام کردند.

اعدام پیرمرد و جوان بدست داعش+تصاویر

به گزارش گلستان24، در ادامه جنایات گروه تروریستی تکفیری داعش علیه مردم عراق، ظهر روز گذشته نیروهای این گروه یک پیرمرد اهل سنت عراقی ساکن استان الانبار را گردن زد. بنابر اطلاعات منتشر شده، داعش این فرد را به سحر و جادو متهم کرده و دادگاه به اصطلاح شرعی این گروه وی را به اعدام با شمشیر محکوم کرد.

 

اعدام پیرمرد عراقی بدست داعش+تصاویر

 

حکم صادر شده  ظهر روز گذشته در ملا عام اجرا شده است. نکته قابل توجه در این میان، حضور کودکان کم سن و سال در مراسم اجرای اعدام قربانی بوده است. داعش از سال گذشته طی همکاری با عشائر اهل سنت استان الانبار و بقایای حزب بعث صدام ملعون طی حملاتی بر اکثر بخشهای استان بیابانی و پهناور الانبار سیطره یافته است.

 

اعدام پیرمرد جوان
 
 
گروه تروریستی تکفیری داعش روز گذشته یک جوان اهل سنت عراقی ساکن در شهر موصل مرکز استان نینوی در شمال عراق را به ضرب گلوله اعدام کرد. بنابر این گزارش، قربانی جدید داعش به اتهام قتل یکی از بستگانش از سوی دادگاه این گروه به اعدام محکوم شده بود که حکم صادر شده روز گذشته در یکی از میادین شهر موصل به اجرا درآمده است.

 

اعدام جوان عراقی بدست داعش+تصاویر

 

شهر موصل مرکز استان نینوی عراق از زمان حمله سال گذشته تروریستهای داعش به مقر خلافت خودخوانده آنها در این کشور مبدل شده است. زمان حمله داعش به این شهر، ساکنان آن که عموما از هواداران حزب بعث صدام ملعون و متمایل به داعش بودند، به استقبال تروریستها شتافته و هم اکنون هزاران تن از جوانان موصلی در صفوف نیروهای داعش به ارتکاب جنایت در حق هموطنان خود مشغول هستند.

 

 

اعدام جوان عراقی بدست داعش+تصاویر

 

اعدام جوان عراقی بدست داعش+تصاویر

 

اعدام جوان عراقی بدست داعش+تصاویر

 

اعدام جوان عراقی بدست داعش+تصاویر

 

اعدام جوان عراقی بدست داعش+تصاویر

ارسال نظر

آخرین اخبار