مذاکره با آمریکا در حوزه غیر هسته ای امکان ندارد

در حال حاضر تنها راه کار غرب برای جلوگیری از پیش رفت های جمهوری اسلامی از طریق نفوذ علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی صورت می گیرد. پروژه نفوذ توسط غرب از طریق مسائل علمی پیگیری می شود.

پروژه نفوذ از طریق مسائل علمی توسط غرب در حال پیگیری است

به گزارش گلستان24؛ در حال حاضر تنها راه کار غرب برای جلوگیری از پیش رفت های جمهوری اسلامی از طریق نفوذ علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی صورت می گیرد. پروژه نفوذ توسط غرب از طریق مسائل علمی پیگیری می شود.

پروژه نفوذ

حمید رضا آصفری، نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس، در پاسخ به این سوال که چرا رهبر فرزانه انقلاب مذاکره با آمریکا را در زمینه هسته ای مشروع می دانند، گفت : با توجه به این که دولت آمریکا همواره با اقدامتش نشان داده قصد دخالت در امور داخلی ایران را دارد و پروژه براندازی جمهوری اسلامی ایران را پیگیری می کند، رهبر معظم انقلاب اسلامی مذاکره با آمریکا در سایر موارد را ممنوع و مذاکره با این دولت را فقط در حوزه ی هسته ای مشروع می دانند.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در خصوص پیگیری پروژه نفوذ  توسط آمریکایی ها، اذعان داشت: چون امریکایی ها نتوانستند مقابله جمهوری اسلامی ایران را از طریق نظامی پیگیری کنند و پیشرفت های ایران ممانعت به عمل بیاورند، می خواهند از طریق نفوذ به مقابله با جمهوری اسلامی ایران بپردازند. آن ها در پروژه ایجاد نفوذ خود در کشور می خواهند زیر ساخت جمهوری اسلامی را تحت الشعاع فعالیت ها و سیاست های خود قرار بدهند و وابستگی ایران در همه زمینه ها ایجاد کنند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت غرب برای نقوذ به کشور، تصریح کرد: در حال حاضر تنها راه کار غرب  برای جلوگیری از پیش رفت های جمهوری اسلامی از طریق نفوذ علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی صورت می گیرد. پروژه نفوذ توسط غرب در مسائل علمی با  بدست آوردن اطلاعات علمی پیگیری می شود.

وی افزود: غربی ها همچنین می خواهند با وابستگی اقتصادی و استفاده از منابع ارزشمند داخلی به نفوذ اقتصادی بپردازند و جلوی انتقال انرژی داخلی را بگیرند. آن ها در زمینه نفوذ اجتماعی راهکار ریختن قبح مبارزه با استکبار در بین مردم، لزوم صلح و دوستی با استکبار جهانی و کم رنگ کردن دشمنی با استکبار را در پیش گرفته اند.

آصفری در پاسخ به این سوال که مذاکره با امریکا در حوزه های غیر از هسته ای احتمال ظهور و بروز دارد، اذعان داشت: در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد چرا که امریکا ابتدا باید در مذاکرات هسته ای حسن نیت خود را اثبات نموده و برخورد بد گذشته را جبران نمایند و این نیز از سوی آن ها بعید به نظر می رسد.

ارسال نظر

آخرین اخبار