دوباره استقلال دوباره آزادی

دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا با هدف گرفتن پایه‌های استقلال و آزادی ملت ایران، جای پایی برای خود باز کند. اکنون نیز با پایان یافتن مذاکرات و تصویب برجام، دشمن شرایط را برای بستر سازی رخنه و نفوذ فراهم تر از هر زمان دیگر می‌داند.

صفحه گفتمانی "دوباره استقلال" برای واکاوی نفوذ دشمن

به گزارش گلستان24، رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های اخیر خود بارها مسئله‌‌ی "نفوذ دشمن" به کشور را به مسئولان و آحاد مردم به طور جدی یادآور شده اند. به تعبیر رهبر انقلاب یکی از بزرگترین تهدیدات امروز کشور نفوذ دشمن است. نفوذی که می‌تواند زمینه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و حتی امنیتی داشته باشد. آنچه مشخص است اینکه دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا با هدف گرفتن پایه‌های استقلال و آزادی ملت ایران، جای پایی برای خود باز کند. اکنون نیز با پایان یافتن مذاکرات و تصویب برجام، دشمن شرایط را برای بستر سازی رخنه و نفوذ فراهم تر از هر زمان دیگر می‌داند. اما به حول‌وقوّه‌ی الهی ملت ایران مانع از این نفوذ خواهند شد.

 نفوذ دشمن

همانطور که رهبر انقلاب در جمع کارکنان و فرماندهان سپاه پاسداران فرمودند: « جمهوری اسلامی نه فقط مانع نفوذ دشمن در درون خود میشود، [بلکه‌] تا حدود زیادی مانع پیاده کردن نقشه‌های دشمن در منطقه هم شده است.» و این یعنی عزت و اقتدار ایران اسلامی قابل معامله نیست و توجه به شاخصه های اصیل انقلاب یعنی "استقلال" و "آزادی" سدی غیر قابل نفوذ در مقابل دشمن ایجاد خواهد کرد.

در همین راستا پایگاه خبری ایران اسلامی با ایجاد صفحه جدیدی با عنوان "دوباره استقلال" سعی دارد ضمن تبیین راه‌های نفوذ دشمن به چگونگی مقابله با این توطئه دشمنانش بپردازد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار