دوباره «استقلال» دوباره «آزادی»

آقا محمدی گفت: نفوذ پروژه خطرناکتری است که در دستور کار دشمن قرار گرفته است و دشمن می خواهد عناصر بومی را جذب کند و با تفکرات خود آنها را آموزش دهد و با روشهای مختلف اما از کانال نفوذ، انقلاب اسلامی را مهار کند.

نفوذ پروژه خطرناکتر دشمن برای انقلاب اسلامی است/نفوذ؛ ادامه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی

به گزارش گلستان24،  ابراهیم آقا محمدی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسئله نفوذ دشمن در کشور ابتدا به اصطلاحاتی چون تهاجم فرهنگی پرداخت و گفت: این مسئله از سالیان گذشته مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بود و آن زمان برخی در کشور نیز به این مسئله ایمان نداشتند و نمی خواستند این تهاجم را بپذیرند.


نفوذ
 

وی افزود: شبیخون فرهنگی و جنگ نرم  اصطلاحات دیگری بود که رهبر انقلاب نسبت به آن هشدار دادند و از مسئولان خواستند در برابر جنگ نرم دشمن منفعل نباشند.
نماینده مردم خرم آباد در خانه ملت با بیان اینکه امروز مسئله نفوذ دشمن در ابعاد مختلف جدی است، گفت: نفوذ پروژه خطرناکتری است که در دستور کار دشمن قرار گرفته است و دشمن می خواهد عناصر بومی را جذب کند و با تفکرات خود آنها را آموزش دهد و با روشهای مختلف اما از کانال نفوذ، انقلاب اسلامی را مهار کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دشمن به راحتی عناصر نفوذی خود را به عنوان نظریه پرداز، روزنامه نگار، استاد دانشگاه، مسئول اجرایی و غیره آموزش می دهد و در ساختارهای کشور اختلال ایجاد می کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه باید مراقب راه های نفوذ دشمن در مسئله برجام باشیم، افزود: امروز برخی می گویند برجام فرصتی است تا رابطه با آمریکا ایجاد کنیم؛ این نوع سخن گفتن در مسیر اهداف آمریکا است. آیا آمریکا از ظلم کردن دست برداشته است.آیا از توطئه های گذشته خود در حق ملت ایران توبه کرده است؟

نماینده مردم خرم آباد در خانه ملت گفت: امروز زبان دولتمردان آمریکایی زبان توبه و عذرخواهی از ملت ایران است یا زبان کارشکنی و زورگویی؟ در واقع آمریکا به موازات آنکه تلاش می کند خود را خواهان رابطه با ایران نشان دهد، نفوذی های خود را به اشکال مختلف تربیت می کند و منتظر فرصت برای نفوذ است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نفوذ اقتصادی هم یک مسئله جدی است، گفت: برخی در داخل، آمریکا را منجی اقتصاد کشور می دانند، اما در واقع باز شدن پای آمریکا، تبعات فراوانی برای کشور دارد و ویرانی اقتصاد کشور دور از ذهن نخواهد بود.

ارسال نظر

آخرین اخبار