رهبر جیش‌المختار حمله به مقر منافقین را بر عهده گرفت

در عملیات شب گذشته لیبرتی بیش ۲۰۰ نفر از منافقین کشته و زخمی شدند و به نظر می‌رسد سازمان ملل و آمریکا که مرتب دم از حقوق اعضای فرقه می‌زنند باید به فکر مردم عراق نیز بوده و برای خروج سریع‌تر تروریست‌ها دست به کار شوند.

نگاهی به عملیات علیه اردوگاه لیبرتی/  آتش خشم ملت عراق از منافقین +عکس

به گزارش گلستان 24، «وثیق البطاط» رهبر جیش المختار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، حمله دیروز به پایگاه لیبرتی را بر عهده گرفت.

البطاط افزود: این گزوه که متشکل از خانواده‌های قربانیان انتفاضه شعبانیه است، بارها به سران گروهک منافقین اعلام کرده بود که باید هر چه سریعتر خاک عراق را ترک کنند اما آنها علیرغم تسهیلات در نظر گرفته شده از سوی کشورهای اروپایی و آمریکایی اصرار بر اشغال بخشی از خاک ما را دارند که این موضوع ما را ناچار به واکنش کرده است.

وی به سران گروهک تروریستی منافقین هشدار داد، اگر زودتر خاک عراق را ترک نکنند، احتمال تکرار این عملیات‌ها وجود دارد.

 دیروز در عملیات موشکی دیروز از 25 عضو گروه ترویستی منافقین کشته و 200 نفر از آنها زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم است.

حسین ابریشمچی عضو این گروهک و برادر مهدی ابریشمچی و مریم ابریشمچی همسر  مسعود رجوی، سرکردگان این گروهک در بین کشته شدگان این عملیات است.

سران گروهک تروریستی منافقین باوجود آمادگی برخی کشورهای غربی و آلبانی برای پذیرش اعضای این گروهک، همچنان اصرار بر ماندن در خاک عراق دارند، زیرا ادامه حیات خود را منوط به این حضور می دانند.

به گزارش گلستان 24، ساعت 19 به وقت محلی روز پنجشنبه اردوگاه لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بغداد که محل نگهداری عناصر گروهک تروریستی منافقین است، مورد حمله خمپاره‌ای قرار گرفت.

سران منافقین ادعا کردند که در این حمله بیش از 80 موشک از انواع مختلف به لیبرتی اصابت و خسارات جانی و مالی بسیاری را به این گروهک تحمیل کرده است.

 

 

تصویر یکی از خمپاره‌هایی که به لیبرتی شلیک شده است

 

تصویر اردوگاه لیبرتی

 

منابع امنیتی عراق تعداد موشک‌های شلیک شده را 20 قبضه و منافقین نوع موشک‌ها را کاتیوشا و فلق اعلام کردند.

پلیس عراق نیز اعلام کرد که کامیونی که موشک‌ها از آن شلیک شده را در منطقه بکریه در غرب بغداد یافته است.

مریم رجوی که در پاریس به سر می‌برد نیز به سرعت این عملیات را محکوم و از آمریکایی‌ها خواست تا حمایت خود را از اردوگاه لیبرتی به عنوان یک «کمپ موقت اسکان» بر عهده بگیرند. جالب اینکه خود سران منافقین اذعان دارند که این یک کمپ موقت است، اما از سال 2011 تاکنون در آن مستقر بوده و حاضر به خارج شدن از آن نیستند.

نام حسین ابریشمچی برادر مهدی ابریشمچی و مسئول عملیات مهندسی که در آن چند تن از اعضای سپاه پاسداران و نیز مردم عادی و مؤمن به بدترین شکل ممکن شکنجه و بعد به شهادت رسیدند نیز در بین کشته‌شدگان این عملیات بود.

حسین ابریشمچی، با نام‌های مستعار محمود، شیرزاد و رحمت، عضو مرکزیت نهاد و مسئول اجرایی عملیات تروریستی و شکنجه های موسوم به «عملیات مهندسی» بود. 

 

یکی از قربانیان عملیات مهندسی که به شکل وحشیانه ای شکنجه و بعد زنده سوزانده شد

درباره عملیات موسوم به مهندسی باید گفت که در پی ضربات شدید در اوایل سال 61 و لو رفتن بسیاری ازخانه‌های تیمی، سازمان دستور داد تا افراد مشکوکی را که در حوالی خانه‌های تیمی مشاهده می‌کردند، ربوده و سپس آنها را برای کسب اطلاعات مورد شکنجه قرار دهند. این عملیات نوظهور توسط سازمان «عملیات مهندسی» نام گرفت. به همین دلیل است که نام عمیات مهندسی انزجار و نفرت زیادی را در بین ملت ایران به همراه دارد.

درخصوص عملیات لیبرتی، سازمان منافقین تا این لحظه اسامی 25 نفر از کشته شدگان خود را به این شرح اعلام کرده است: مهدی توکل، بهزاد میرشاهی، حسین اداوی، رجب قربانی، رضا وادیان، شریف ویسی، حسین سروآزاد، احمد مسچیان، جاسم قصیر، نیره ربیعی، ابوطالب هاشمی، حمید دهقان، کیومرث یوسفی، حسین گندمی، حسین ابریشمچی، اکبرعلیدوست، حسن ابراهیمی، جواد سالاری، حسن توفیق، رجبعلی قربانی، رضا ایمنی، فرشید ربیعی، سهراب همایونفر، منوچهر براتی و محمد علی میرزایی. 

وزیر خارجه آمریکا و برخی نمایندگان پارلمان اروپا این حمله را محکوم و خواستار التزام دولت عراق به وظایف خود شدند.

یادآور می‌شود که پیش از این نیز حمله‌ای به محل حضور منافقین در کمپ اشرف در استان دیالی در شهریور ماه 92 شده بود که منجر به کشته شدن بیش از 57 عضو این سازمان شد.

این دو عملیات را جیش المختار و رهبر آن «وثیق البطاط» بر عهده گرفته است. جیش المختار یا حزب الله عراق در سال 2013 شکل گرفت. این گروه متشکل از شیعیان جنوب عراق است که تعداد زیادی از بستگان خود را در انتفاضه شعبانیه در سال 1991 میلادی از دست دادند. این قیام که شیعیان جنوب عراق به راه انداختند توسط ارتش بعث و با کمک سازمان تروریستی منافقین به شدت سرکوب شده و تعداد زیادی از انقلابیون به شهادت رسیدند.

جیش المختار و مردم عراق خواهان اخراج منافقین از این کشور هستند و در همین راستا بود که کمپ اشرف تعطیل و باقی ماندگان گروهک به کمپ لیبرتی منتقل شدند تا به سرعت عراق را ترک کنند. علیرغم تسهیلات در نظر گرفته شده از سوی کشورهای اروپایی نظیر فرانسه و آلبانی اما سران منافقین اجازه انتقال اعضا به خارجه از عراق را نمی‌دهند زیرا ماهیت وجودی فرقه را با رفتن از عراق در معرض نابودی می‌بینند.

اردوگاه لیبرتی در سال 2011 از محل اسکان ارتش آمریکا به محل حضور منافقین تبدیل شد اما روند انتقال آنها به خارجه از عراق طی 4 سال گذشته به کندی انجام می‌گیرد.

در همین خصوص وثیق البطاط در گفت‌وگو با فارس ضمن بر عهده گرفتن عملیات روز گذشته لیبرتی عنوان داشت: جیش المختار که متشکل از خانواده‌های قربانیان انتفاضه شعبانیه است، بارها به سران گروهک منافقین اعلام کرده بود که باید هر چه سریعتر خاک عراق را ترک کنند، اما آنها علیرغم تسهیلات در نظر گرفته شده از سوی کشورهای اروپایی و آمریکایی اصرار بر اشغال بخشی از خاک ما را دارند که این موضوع ما را ناچار به واکنش کرده است.

رهبر جیش المختار به سران گروهک تروریستی منافقین هشدار داد که اگر هر چه سریعتر خاک عراق را ترک نکنند احتمال تکرار اینگونه عملیات‌ها وجود دارد.

کشته شدگان فرقه منافقین

 

در این عملیات بیش از 25 نفر کشته و 200 نفر زخمی شده‌اند و به نظر می‌رسد که سازمان ملل، کشورهای اروپایی و آمریکا که مرتب دم از حقوق اعضای فرقه منافقین می‌زنند باید به فکر مردم عراق نیز باشند و برای خروج سریعتر تروریست‌های منافق از عراق دست به کار شوند. مردم عراق جنایات منافقین به همراه ارتش بعث در حق خود چه در سرکوب انتفاضه شعبانیه در جنوب عراق و چه در عملیات انفال در کردستان که منجر به شهادت بیش از 200 هزار شهروند عراقی شد را فراموش نخواهند کرد.

ارسال نظر

آخرین اخبار