نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس :

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:در کمیسیون امنیت ملی مجلس نسبت به مسئله نفوذ دشمن تدابیر لازم اتخاذ شده است و مجلس پیشنهادهای خود را در رابطه با راهکارهای جلوگیری از نفوذ دشمن به حاکمیت و مسئولان نظام ارائه خواهد کرد.

لزوم مراقبت دولت و دستگاه های نظارتی به نفوذ

به گزارش گلستان24، منصور حقیقت پور، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  مجلس شورای اسلامی با ذکر اینکه هشدارهای مقام معظم رهبری نسبت به مسائل مختلف از جمله نفوذ دشمن ناشی از احاطه کامل ایشان به توطئه های دشمنان است، گفت: تشخیص رهبر معظم انقلاب، اصلح ترین تشخیصهاست.

منصور حقیقت پور

وی با بیان اینکه نفوذ دشمن به کشور در صورتی که مراقبت نکنیم، امکان پذیر است، گفت: راهکار نیز ممانعت از این نفوذ پیچیده دشمن است؛ نمی توان قدرت حفاظتی برای کشور قائل باشیم اما از نفوذ دشمن غافل شویم.

منتخب مردم اردبیل در خانه ملت افزود:  در کمیسیون امنیت ملی مجلس نسبت به مسئله نفوذ دشمن تدابیر لازم اتخاذ شده است و مجلس پیشنهادهای خود را در رابطه با راهکارهای جلوگیری از نفوذ دشمن به حاکمیت و مسئولان نظام ارائه خواهد کرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در نظارتهایی که به صورت دوره ای کمیسیون امنیت ملی خواهد داشت، از دستگاه های ذیربط خواهد خواست که مصادیق نفوذ پسابرجام را به مجلس اعلام کنند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اصل را باید بر این بگذاریم که دشمن در صدد نفوذ به کشور در ابعاد مختلف است و راهکار ممانعت نیز این است که منافذ این نفوذ بسته شود.

 نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: دولت و دستگاه های نظارتی دقت لازم را داشته باشند که دشمن در پسابرجام موفق به نفوذ به سیستم های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و غیره نشود./سراج 24

ارسال نظر

آخرین اخبار