جروزالم پست گزارش داد:

این در حالی است که مشخص است با سفر پوتین به ایران، صادرات این تجهیزات به ایران نهایی شده است و کرملین در روز دوشنبه مجوز صادرات اس 300 را صادر کرده است.

تحویل اس 300 به ایران همزمان با دیدار پوتین با رهبر ایران

به گزارش گلستان24؛روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی به ممنوعیت فروش برخی از سلاح ها به ایران اشاره کرد و نوشت: با رفتن پوتین به ایران، سلاح هایی که دارای ممنوعیت بودند به ایران تحویل داده می شوند.

 

این روزنامه نوشت: در همان روزی که ولادیمیر پوتین با رهبر ایران بعد از 8 سال دیدار کرد، سفیر ایران در روسیه نیز اعلام داشت که مسکو مراحل تحویل موشک اس 300 را به ایران آغاز کرده است. روسیه و ایران در نهم نوامبر قرارداد موشکی اس 300 را امضا کرده اند. این در حالی است که امریکا و اسرائیل به شدت برای چندین سال است که مخالف فروش این تسلیحات نظامی به ایران هستند.

 

 

این روزنامه صهیونیستی افزود: فرستاده روسیه به اسرائیل در ماه گذشته نیز به روزنامه ما گفته بود که هیچ وقت این قرار داد لغو نشده است و تنها برای مدتی این قرارداد معلق شده بوده است و بعد از رفع تحریم های جدید ایران، این موشک ها به ایران تحویل داده می شود.

 

 

جروالم پست نوشت: این در حالی است که مشخص است با سفر پوتین به ایران، صادرات این تجهیزات نظامی به ایران نهایی شده است و کرملین در روز دوشنبه مجوز صادرات اس 300 را صادر کرده است.

 

 

/جام نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار