مستند ” نفوذ “ ساخته شده توسط شبکه اول سیما اینجا ایران است… آمریکا سیلی که از ما خواهی خورد شدیدتر از سیلی است که در افغانستان ، عراق و سوریه برصورتت نواخته شد… ما راه نفوذ دشمن را بستیم

ویژه نامه نــفــوذ

 

مستند نفوذ

مرگ بر آمریکا

مستند ” نفوذ “ ساخته شده توسط شبکه اول سیما اینجا ایران است… آمریکا سیلی که از ما خواهی خورد شدیدتر از سیلی است که در افغانستان ، عراق و سوریه برصورتت نواخته شد… ما راه نفوذ دشمن را بستیم… دانلود   ادامه مطلب »

 

 

کلیپ صوتی: آماده باشید

آماده باشید

باز نشر کلیپ صوتی ” آماده باشید ” که توسط سایت KHAMENEI.ir تولید شده است . دانلود با کیفیت بالا دانلود با کیفیت متوسط دانلود با کیفیت پائین   سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در این صوت می‌شنوید: کید دشمن را هرگز از نظر دور مدارید. غفلت ما برای دشمنان ما فرصت‌‌آفرین است. درس علی(علیه‌‌السّلام) به ما این است که: ... ادامه مطلب »

 

 

پوستر : آماده باشید

آماده باشید

پوستر : آماده باشید دانلود در اندازه بزرگ و کیفیت عالی نیروهای مؤمن، نیروهای اصیل و معتقد در سرتاسر کشور -که بحمدالله اکثریّت قاطع این کشور را هم تشکیل میدهند- آماده‌به‌کار باشند. آماده‌به‌کار به معنای آماده‌ی جنگ نیست؛ یعنی هم آماده‌ی کار اقتصادی باشند، هم آماده‌ی کار فرهنگی باشند، هم آماده‌ی کار سیاسی باشند، هم آماده‌ی حضور در میدانها و ... ادامه مطلب »

 

 

جستاری در کاربرد واژه ” نفوذ ” در بیان رهبری در ۲ سال گذشته

امام خامنه ای - نفوذ

جستاری در کاربرد واژه نفوذ در بیان رهبری یکی از دغدغه های بسیار مهم این روز ها به کرات توسط رهبری انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (دامت برکاته) بارها مورد اشاره قرار گرفته است مسئله نفوذ دشمن بوده است. از این رو بر آن شدیم تا جستاری در کاربرد این واژه و مفهوم در بیان رهبری در ... ادامه مطلب »

 

 

راه های نفوذ دشمن در بیان امام علی علیه السّلام

مکتب امامت

راه های نفوذ دشمن در بیان امام علی علیه السّلام ۱- بهانه‌های عامه پسند یکی از اقدامات اساسی دشمنان در پیش برد اهداف خویش، تمسک به بهانه های عامه پسند است تا از طریق همراه نشان دادن خود با عموم مردم بتوانند اهداف خود را پی بگیرند. حضرت علی(ع) در خطبه ۱۹۴ بعد از این نکته که من از منافقان ... ادامه مطلب »

 

 

درس های تاریخی از شیوه های نفوذ دشمن

درس های تاریخی از نفوذ دشمن

درس های تاریخی از شیوه های نفوذ دشمن شاید برخی بر این باور بوده و هستند که با حل برخی از مناقشه‌ها، بویژه رسیدن به توافق هسته‌ای میان ایران و ۶ قدرت جهانی … که به طور طبیعی نتیجه آن باید کاسته شدن از فشارها، لغو تحریمها و گسترش روابط بین‌المللی در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی و البته اجتماعی و ... ادامه مطلب »

 

 

طرح آمریکا برای نفوذ و بازگشت به ایران

طرح آمریکا برای نفوذ و بازگشت به ایران

طرح آمریکا برای نفوذ و بازگشت به ایران مقدمه: پس از به قدرت رسیدن باراک اوباما، تمامی ظرفیت ها و راهکارهای مواجهه ایالت متحده آمریکا با جمهوری اسلامی ایران، در یک برنامه پژوهشی و تحقیقاتی مورد بررسی قرار گرفت. نتیجه این طرح تحقیقاتی قبل از انتخابات سال ۱۳۸۸ انتشار یافت. این گزارش ۱۶۰ صفحه ای با عنوان “کدام مسیر به ... ادامه مطلب »

 

 

می خواهند جمهوری اسلامی را استحاله کنند

نفوذ

پوستر : ” می خواهند جمهوری اسلامی را استحاله کنند “   امام خامنه ای (دامت برکاته) : هدف اصلی و نهایی جنگ نرم طراحی‌شده، انحلال درونی و استحاله‌ی داخلی جمهوری اسلامی از طریق تغییر باورها و سست کردن ایمان مردم و به‌ویژه جوانان است. ۲۰ / ۷ / ۱۳۹۴   همه ی تصاویر عهد ما همه ی مطالب ” ...ادامه مطلب »

 

 

دریچه های نفوذ آمریکا به ایران

آمریکا و ایران

دریچه های نقوذ آمریکا به ایران رهبر معظم انقلاب ‌اسلامی دوشنبه در دیدار میهمانان اجلاس مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) و اجلاس اتحادیه‌ی رادیو و تلویزیون‌های اسلامی، با اشاره به نیت شوم دشمنان سلطه‌گر برای بازگشت و نفوذ در ایران اسلامی فرمودند: «نقشه‌ی دوم دشمن نفوذ است. می‌خواهند در کشورهای اسلامی و در کشورهای این منطقه، یک نفوذی به ‌وجود بیاورند ... ادامه مطلب »

 

 

 

مقابله با شیوه های نفوذ غربی از دیدگاه امام خمینی (ره)

امام خمینی

مقابله با شیوه های نفوذ غربی از دیدگاه امام خمینی (ره) غرب و توجه به غرب در نگاه امام خمینی (س) به اعتقاد امام غرب و تیرگی و ظلمت است. مادی و شیطانی است و توجه به آن نیز موجب خروج از نور به ظلمات و مادی شدن معنویات و خروج از ملیت و استقلال و اسلامیت است. چنانچه می ... ادامه مطلب »

ارسال نظر

آخرین اخبار