سید علی طاهری:

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: نوشتن نامه به جوانان غربی از سوی رهبر انقلاب به خاطر پوشاندن خلأهایی است که ما در عرصه سیاست خارجی داریم و انتشار این نامه در فضای مجازی از بار مسئولیت دستگاه‌های مسئول در اطلاع رسانی کم نمی‌کند.

 تقسیم تروریست‌ها به خوب و بد در راستای سیاست‌های منفعت‌طلبانه غربی‌هاست

 به گزارش گلستان24، حجت الاسلام سید علی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی به اشاره به دومین نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی گفت: این نامه در ادامه نامه قبلی رهبر معظم انقلاب با هدف تبیین دین اسلام و با آشنایی بیشتر جوانان غربی تدوین شد و قطعا اثرگذار خواهد بود و تحولی را در نگاه غرب به اسلام و نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب ایجاد می‌کند.

 سید علی طاهری:



وی افزود: رهبر معظم انقلاب در نامه اخیر خود پرده از رفتار دوگانه غرب در قبال مقوله تروریست برداشته و عنوان می‌کند که اگر جهان غرب امروز با این مسئله مواجه شده جهان اسلام چند سالی است که با آن مواجه است و مبارزه می‌‌کند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: رهبری در نامه خود به این مسئله اشاره دارند که تقسیم تروریست‌ها به دو بخش خوب و بد از سوی سردمداران غربی در راستای سیاست‌های منفعت طلبانه آنها است که وقتی تروریست‌ها در راستای منافعاشان اقداماتی را صورت دهند آنها را خوب و در غیر اینصورت بد می‌دانند.

طاهری خاطر نشان کرد: رهبری بر این نکته تأکید دارند که اسلام هیچگاه موافق با رفتارهای خشونت‌ آمیز گروه‌های تروریستی نیست و این مقامات غربی هستند که می‌خواهند با تشکیل و حمایت از گروه‌های تروریستی و انتصاب آنها به اسلام از اسلام چهره‌ای خشن به نمایش بگذارند.

وی افزود: نوشتن نامه به جوانان غربی توسط رهبر معظم انقلاب در واقع پوشاندن خلأهایی است که ما در عرصه سیاست خارجی داریم و در واقع این کار را باید دستگاه‌هایی همچون وزارت خارجه، سازمان فرهنگ و ارتباطات و ... انجام دهند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: این خلأ باعث می‌شود که تا رهبری دست به قلم ببرند و البته ادامه کار با وزارت خارجه و سازمان فرهنگ و ارتباطات است که در جهت نشر پیام رهبری تلاش کنند.

طاهری اظهار داشت: با توجه به فعالیت‌ها در فضای مجازی به محض انتشار دومین نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی علاقه‌مندان برای انتشار آن و اطلاع رسانی دست به کار شدند اما این از بار مسئولیت دستگاه‌های مسئول کم نمی‌‌کند و آنها نیز باید با تلاش هرچه بیشتر در این زمینه به وظیفه خود عمل کنند./فارس

انتهای پیام/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار