شنیده ها حکایت دارد آقای مصطفی بالو، شهردار شهرستان کردکوی از مقام خود عزل شود. شایعات زیادی درباره عزل، استیضاح و کناره گیری وی، در ماه های اخیر منتشر شده است.

عزل شهردار کردکوی / شایعه یا واقعیت

به گزارش گلستان 24، شنیده ها حاکی بر آن است،  مصطفی بالو، شهردار شهرستان کردکوی از مقام خود عزل شده است . در چند ماه اخیر شایعات زیادی درباره عزل، استیضاح و کناره گیری وی، منتشر شده است وحتیدر مهر ماه گذشته، بین اعضای شورای شهر برای موضوع استیضاح شهردار کردکوی به درگیری فیزیکی انجامید و اختلافات فراوان اعضا آشکار گردید.

1414064818edalatgolestan.ir

البته طبق پیگیری خبرنگار گلستان24 خبر عزل مصطفی بالو توسط یکی از اعضای شورای شهر تکذیب شده اما اصرار برخی از اعضا مبنی بر برکناری ایشون ادامه دارد و اعلام کردند سخت پیگیر برکناری ایشون هستند. 

GGolestanema1

مصطفی بالو بیش یک سال است  بر کرسی شهرداری شهرستان کردکوی تکیه زده است. وی قبل از رسیدن به این منصب سابقه خدمتدر اداره حفاظت از شخصیت های داخلی و خارجی، ریاست کمیته داوران و مربی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی و ریاست مرکز فرماندهی و کنترل اجرائیات شهرداری تهران را بر عهده داشته است. و قبل از انتخاب بعنوان شهردار در انتخابات شورای شهر نیز کاندیدا شده بودند که موفق به بدست اوردن رای لازم نشدند.

ارسال نظر

آخرین اخبار