احمدی‌نژاد با بیان اینکه بحث مشایی یک مسئله فرعی و بی‌اهمیت و تمام شده است، گفت: بنده به تعهدات و عهد و پیمان خود با مردم پایبند هستم و هر زمان احساس کنم نظام و حریم رهبری مورد تعرض قرار گرفته است با قدرت در صحنه حاضر خواهم شد.

احمدی‌نژاد: مسئله مشایی تمام شد/ احساس کنم حریم ولایت مورد تعرض قرار بگیرد وارد صحنه می‌شوم
محمود احمدی‌نژاد عصر روز پنج شنبه در دیدار با جمعی از علما و طلاب قم مطالب بسیار مهمی را بیان داشته است.
 
به گزارش گلستان 24:‌  احمدی نژاد در این جمع ۲۰ نفره طلاب و علمای قم می‌گوید: ما در عصری زندگی میکنیم که باید سربازی برای امام عصر (عج) را تمرین کنیم و این سربازی تنها با تبعیت محض از ولی زمان و رهبرانقلاب به منصه ظهور گذاشته خواهد شد.
 
رییس دولت های نهم و دهم تاکید می‌کند: بنده خود را وقف انقلاب و نظام میدانم و از تمام داشته های خود برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده خواهم کرد و هر زمانیکه احساس کنم حریم ولایت و رهبری عزیز مورد تعرض قرار گرفته است سکوت خود را خواهم شکست.
 
احمدی نژاد می‌گوید: تمامی دوستاران جریان عدالتخواهی باید پشت سر رهبری عزیز حرکت کنند، جریان عدالتخواهی اعتبار و مرجعیت خود را از رهبرانقلاب گرفته است چرا که ایشان سردار و علمدار تمامی آزادی خواهان و عدالت خواهان جهان هستند.
 
وی در پاسخ به سئوال یکی از حضار در خصوص مشایی نیز گفت: بحث مشایی یک مسئله فرعی و بی‌اهمیت است و دیگر تمام شده است  بحث اصلی در این مقطع زمانی مسئله انقلاب و نظام است.
سکوت-احمدی-نژاد
 
رییس جمهور سابق در خصوص بازگشت خود نیز به قدرت گفته است: باید دید قدرت را چگونه تفسیر می‌کنید، قدرت از منظر ما داشتن عزت و صولت نزد خداوند و بندگان نیکش است بقیه مسائل بی اهمیت محسوب می‌شوند.
 
وی در خاتمه گفته است: بنده به تعهدات و عهد و پیمان خود با مردم پایبند هستم و هر زمان احساس کنم نظام و حریم رهبری مورد تعرض قرار گرفته است با قدرت در صحنه حاضر خواهم شد.

ارسال نظر

  • حامی روحانی
    3

    یعنی چی تموم شده است؟

    مردم شما را بخاطر اشتباهاتی که داشتید نمیبخشند و تمام نشده است

آخرین اخبار